nopro Skrevet 19. august Forfatter Del Skrevet 19. august backtoback: Takker, der var det en hel del likevel, ja... Mappa 24 også. Og den kan altså slettes? Eller bør jeg kopiere hele systemet først? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Mappa .24 kan trolig slettes da den trolig er laget med en feil. Jeg vil også si at du bør bytte ut Open Office med LibreOffice som begge er en utvikling fra det den samme softwaren. De skilte lag for noen år siden, og LibreOffice tror jeg er klart bedre nå. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Slett mappa 24 og kjør gjerne antivirus og malware scan bare for å være sikker. 2 Lenke til kommentar
nopro Skrevet 19. august Forfatter Del Skrevet 19. august Yess! Sletta mappa merket 24 og nå funker det som før! Takk for hjelpen alle sammen - setter STOR pris på dette! :)) 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august 44 minutes ago, nopro said: Yess! Sletta mappa merket 24 og nå funker det som før! Takk for hjelpen alle sammen - setter STOR pris på dette! :)) Bare vent til vi sender regninga. 3 Lenke til kommentar
nopro Skrevet 19. august Forfatter Del Skrevet 19. august Huffda, der kom kalddusjen etter det som jo utvikla seg fra krise- til primakveld! 😅 Seriøst, programmet funker igjen, så jeg kan få ordna med de 'gode gamle' .odt filene, men har nå også fått på plass Libre Office. Ser fram til å sjekke/ ta i bruk dette framover + har kjørt virussjekk, det ser bra ut alt sammen + har lært en hel del essensielt om disse greiene. Meget greit å ha på plass det også. Og - ikke minst - jeg har funnet dette forumet. Veldig bra! Takk igjen for tips og gode råd - og ha en fortsatt utmerket kveld/ natt alle sammen! 🙏😊 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå