Shaddiz Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august So .. som tittelen seier, eg har fått ein xbox One kontroller som har ein del stick drift til høgre. Kontrolleren fekk eg av sønnen min som er slutta å spele på konsoll. Sia eg har overtatt xbox'en hans, og vil prøve å lære meg å spele på konsoll, kjøpte eg ein ny orignal kontroller, men har den gamle liggande. No tenkte eg å gjera eit forsøk på å åpne den, og kanskje fikse stickdrift om dette er mulig. Har sett på ein kar som driver å fikser slike ting, men eg har selvfølgelig ikkje alt det ustyret eller delene han har liggende på lager. Er det nokon som har gjort dette tidligere og kanskje har nokon anbefalinger til meg, eller info om fallgruver eg må passe meg for? Da betyr egentlig veldig lite om eg ødelegger kontrolleren då eg har ein ny, men for meg så ser eg på da som ein ny ting å kunne lære av Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august Anbefaler deg å søke på Youtube, der finnes det mange videoer som viser hvordan dette kan gjøres. Lenke til kommentar
EnGlemtMech Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kan legge til at iFixit sin nettside er en gullgruve med DIY-guides om å fikse alt fra telefoner til kontrollere. Du kan alltids bare søke på "iFixit Xbox One Controller Repair" på Google også, men jeg legger til lenke til det samme også: https://www.ifixit.com/Device/Xbox_One_Wireless_Controller_Model_1708. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå