Spillredaksjonen Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august Dragon Age: The Veilguard har fått dato Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 17. august Del Skrevet 17. august Ohh så jeg gleder meg til dette spillet !!!! 2 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august Spilte gjennom Inquisition her om dagen. Håper virkelig ikke at de kjører et like grindy system i Veilguard. Opplevde flere ganger at historien lå blokkert bak at man må ut å lukke portaler osv. Føltes ut som en single player versjon av WoW. Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Ping7 skrev: Spilte gjennom Inquisition her om dagen. Håper virkelig ikke at de kjører et like grindy system i Veilguard. Opplevde flere ganger at historien lå blokkert bak at man må ut å lukke portaler osv. Føltes ut som en single player versjon av WoW. Helt enig. Spilte det her forleden selv og opplevde flere ganger at jeg ut i verden og både måtte levle, få tak i gear og gjøre quests før jeg fikk servert sluttsekvensen og rulleteksten. Utrolig dårlig design spør du meg Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august (endret) Dette er et IP hostile takeover spill for å sende "The Message" og for å lure til seg de gamle Dragon Age spillerne gjennom navnet. Dette spillet har nesten ingenting til felles med de gamle Dragon Age spillene. Endret 23. august av Ravusy typo 1 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Jeg skjønner at fok er gira på Mass Effect osv. Men av 3 DA spill. Er det første veldig bra, mens de to andre er i aller beste fall skikkelig meh. Eller verre. Så hvorfor folk bryr seg om et nytt spill i denne serien skjønner jeg liksom ikke. 1 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Veilguard ser ikke bra ut. Enda et spill som har prioritert alt annet enn det spillerne ønsker seg. Redd det også kommer til å bombe, gitt. 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august 31 oktober? Da er jeg nok hardt opptatt med factorio:space age expansion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå