Gå til innhold

Marius Borg Høiby og vold

Gargantua

Anbefalte innlegg

Gouldfan skrev (På 30.12.2024 den 18.48):

Jeg bryr meg ikke om denne bagatell saken.

Vet han blir dømt for å ha slått/smekket dama og herpa leiligheten og cokain rus. De andre tror jeg henlegges.

Men uansett vet noen når rettssaken er satt?

Bagatell?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en jævlig fyr, burde fått mange år i fengsel. Forvaring i 20 år. Serievoldtektsmann som garantert ikke blir å endre oppførsel. 

Sidenote: Måten kongehuset har taklet hele det her må jo være grunn nok til å avslutte monarkiet. De har garantert hatt en del informasjon om hvor ille det er, og har på hvert eneste steg kun handlet i å beskytte seg selv og ikke det i å beskytte landet. De har satt landet Norge langt ned på prioriteringslisten. 

Hvem i all verden kan ha troen på Haakon og Mette-Marit som konge og dronning når de ikke klarer å håndtere det her riktig?

Lenke til kommentar
qualbeen skrev (58 minutter siden):

Mest sannsynlig film/foto, ja. Men vanskelig å vite. 

Voldtektsparagfen spenner veldig bredt, så han trenger ikke å ha hatt sex med de, hvertfall - for de som måtte lure/spekulere. 

Seksualiserte bilder/filmer foretatt uten samtykke (f.eks fordi den fornærmede sover) er eksempler på slikt materiale. Jeg er ikke helt sikker på hvor grensen går fra "uskyldig bilde av jente som sover" til "seksualisert bilde av jente som sover". Men det satser jeg på at domstolene har god kontroll på. 👍😊

Siden politiet velger å følge dette sporet, så får jeg vel nesten anta at de har greie bevis. Og at Markus med tid og stunder vil få en fair rettsprosess, lov og dom.

Jeg tenker med en gang "kølle i ansikt" type foto.

Håper i allefall ikke at det er verre...

Lenke til kommentar
PVWBZE4G skrev (På 19.12.2024 den 21.52):

Storsjarmøren Lille Marius i nye lydopptak:

«Altså, alt, du har mista alt», sier han til ekskjæresten, før han truer henne:

«Jeg skal ødelegge livet ditt», sier Marius i lydbåndopptaket.

«Det bobler inni meg. Jeg har lyst til at du skal dø!», skriker han flere ganger til eks-kjæresten.

https://www.seher.no/kongelig/jeg-har-lyst-til-at-du-skal-do/82403401

Virker dette opphissende på en spesiell type damer som allerede har hjerneskade etter altfor mye kokain og partyliv ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...