Gouldfan Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Nrk nyheter https://www.nrk.no/norge/dommeren-tvilte-pa-voldtektsmistanke-mot-hoiby-1.17143590 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Gouldfan skrev (29 minutter siden): Toller, politiet, fengselsbetjent.. ulike avdelinger men samma ulla. Nei. Forskjellige organisasjoner, fullmakter, roller og myndigheter. Endret 1 time siden av Orion666 1 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden 1 hour ago, Donkey Kong said: Fengslingen utløper i morgen. Det er rart det ikke er skrevet noe om det er bestilt fengslingsmøte eller ikke. Politiet burde jo være ferdig med avhør på en uke. Det var jo kjent "offer", så videre fengsling virker usannsynlig. Ser ikke helt hvordan en sånn begjæring skulle vært forsvart. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21 minutter siden Del Skrevet 21 minutter siden Donkey Kong skrev (1 time siden): Fengslingen utløper i morgen. Det er rart det ikke er skrevet noe om det er bestilt fengslingsmøte eller ikke. På domstol.no ser jeg at det er berammet et rettsmøte (fengslingsforlengelse) i morgen med Høibys forsvarer. Men det kan godt være en annen siktet som forsvarer har i varetekt. Nora Pedersen er, såvidt jeg kan forstå, politiadvokat for Kripos. Så med mindre Kripos har blitt koblet inn i saken mot MBH, vil jeg nesten tro det handler om helt andre forhold. Men tar forbehold om at dette er ren gjetting fra min side 😉 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 11 minutter siden Del Skrevet 11 minutter siden WiiBoy skrev (16 minutter siden): Politiet burde jo være ferdig med avhør på en uke. Det var jo kjent "offer", så videre fengsling virker usannsynlig. Ser ikke helt hvordan en sånn begjæring skulle vært forsvart. Eventuelt med gjentakelsesfare, altså stor risiko for ytterligere straffbare forhold. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 5 minutter siden Del Skrevet 5 minutter siden 3 minutes ago, Donkey Kong said: Eventuelt med gjentakelsesfare, altså stor risiko for ytterligere straffbare forhold. Det tror jeg også er tynt all den tid pressen følger nøye med nå. Tipper han slipper ut og, om han får lov, drar utenlands ganske raskt. Er de taktisk lure så burde han dra rett på rehab, og vise anger/ bedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå