Gå til innhold

Marius Borg Høiby og vold

Anbefalte innlegg

Mesterhjernen: 

Sitat

NRK erfarer: Politiet fant video av påstått voldtekt på Høibys telefon

Etter det NRK får opplyst, har politiet gjort beslag av videobevis av det de mener viser voldtekten som Marius Borg Høiby nå er siktet for.

Rakk vel ikke knuse telefonen denne gang da?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vokteren skrev (1 minutt siden):

Det samme er nok rusmisbruk og dumskap begått i fylla, særlig blant unge.
Talen kunne også blitt en pekefinger til de som vil legalisere flere «lettere» rusmidler som cannabis.

Synes jeg hører nyhetsoppslagene.

"Kongen kaster stebarnebarn under bussen, bitter arvestrid følger" 😂

Lenke til kommentar
Duriello skrev (10 minutter siden):

Synes jeg hører nyhetsoppslagene.

"Kongen kaster stebarnebarn under bussen, bitter arvestrid følger" 😂

Talen må skrives med omhu og dette er nok årsaken til at kongen holder kjeft nå.

Lenke til kommentar
Vokteren skrev (4 timer siden):

Kongehusets mediestrategi er i søkelyset:

https://www.tv2.no/aktualitet/slakter-slottets-pr-strategi-for-sent-a-reparere-skadene/17194635/

Kongen vil unngå å fyre opp under mediakjøret, men i nyttårstalen vil nok dette bli et tema.
Kongefamilien er nok sjeleglade for at saken sprakk mens Harald og Sonja styrer skuta.
Hvis Håkon og Mette var konge og dronning, ville dette vært enda mer skadelig.

Her er det mogleg at det er eg som er naiv, men eg meiner at det hadde vært meir skadeleg om kongefamilien hadde hatt ein uttalt mediastrategi. Sjølv om formålet med ein slik strategi ville vært å vise openheit så veit eg ikkje om det hadde vært meir tillitsvekkande at kongehuset gjekk aktivt ut for å styre media. Det at dei sitt forholdsvis stille i båten og let statsapparatet gjere jobben sin tenker eg er meir tillitsvekkande enn om ein skulle jobbe aktivt ut mot media.

Eg er også noko usikker på om det hadde vært meir seriøst handtert av kongefamilien om ein tidleg gjekk ut og kasta Marius under bussen. For det hadde vært vanskeleg for kongehuset å ha ein tidleg PR strategi som ikkje hadde gått ut på å førehandsdømme Marius nord og ned for å på den måten både vise at dei tek anklagane på alvor, og ikkje minst for å kunne klatre oppigjen på den moralske høghesten.

Dersom det var Håkon og Mette-Marit som var konge og dronning så trur eg også at saka hadde blitt handtert på ein anna måte ettersom saka hadde vært tettare på kongeparet.
Etter mitt syn så er det rimeleg stor avstand mellom det som omhandlar det norske monarkiet, og det som omhandlar Marius.
Ein mediastrategi frå kongehuset som hadde komt Marius til gode hadde slik som eg ser det vært meir problematisk ettersom ein då hadde brukt kongehusets ressursar på noko som kan oppfattast som eit forsvar for Marius sine gjerningar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...