Kul_Djevel Skrevet tirsdag kl 21:51 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 21:51 Vokteren skrev (15 minutter siden): MBH er temmelig desperat når han drar sin egen mor inn i saken: https://www.seher.no/kongelig/marius-trekker-mamma-inn-i-saken/82179900 Dette er jo bare spekulasjoner fra Se og Hør og har neppe noen rot i virkeligheten Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet tirsdag kl 23:49 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 23:49 (endret) Vokteren skrev (2 timer siden): Det har han bedt om selv gjennom årelang dusteoppførsel…….. Nei, det har han ikke. Han fortjener full rettergang i vårt rettsapparat. Absolutt. Han skal stå til ansvar for sine gjerninger/handlinger, og han skal straffes deretter! Loven gjelder alle, også Marius! Jeg er glad for at politiet følger opp, og at det går mot rettssak. MEN: Han har ikke invitert Se&Hør inn til å grave. Og vi skal ikke forhåndsdømme folk uten lov og rett! Ofrene har min dypeste medfølelse. Allikevel tar jeg avstand fra uthenging av syndebukk i media. (Gjelder generelt; ikke bare denne konkrete sak) Vi må la politi, jurister og rettsvesen ta seg av Marius. Ikke klikk-kåte journalister! Virkelig ikke! Endret tirsdag kl 23:50 av qualbeen Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet onsdag kl 05:34 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 05:34 qualbeen skrev (5 timer siden): Nei, det har han ikke. Han fortjener full rettergang i vårt rettsapparat. Absolutt. Han skal stå til ansvar for sine gjerninger/handlinger, og han skal straffes deretter! Loven gjelder alle, også Marius! Jeg er glad for at politiet følger opp, og at det går mot rettssak. MEN: Han har ikke invitert Se&Hør inn til å grave. Og vi skal ikke forhåndsdømme folk uten lov og rett! Ofrene har min dypeste medfølelse. Allikevel tar jeg avstand fra uthenging av syndebukk i media. (Gjelder generelt; ikke bare denne konkrete sak) Vi må la politi, jurister og rettsvesen ta seg av Marius. Ikke klikk-kåte journalister! Virkelig ikke! Hvis loven hadde vært lik for alle, hadde han ikke fått lov til å holde på så lenge som han har gjort. Han har vært tilnærmet uangripelig pga morens overbeskyttelse og spesielle regler for kongehuset. Når han i tillegg viser forakt for rettsstatens prinsipper må han forvente medias kritiske blikk. Det samme gjelder MM når hun har satt den kriminelle sønnens interesser foran monarkiet. En særdeles klønete, kompetanseløs og ubetenksom håndtering av familien Høyby som gir media argumenter servert på sølvfat. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå