Gå til innhold

Marius Borg Høiby og vold


Anbefalte innlegg

Håkon ser jeg for meg er akkurat så ryddig som han fremstår så jeg vil ikke tillegge han noe i denne saken. Marius må få ett nytt navn og flytte til en storby utenlands hvor han kan blende inn og forsvinne.  Han vil nå sikkert få muligheten av å starte på nytt, med blanke ark og fullfinansiert av fellesskapets penger, men jeg nekter å tro han greier det. Gjetter på at han gjør ett comeback i skandalepressen om 10år. Enten tatt med store mengder koka eller for drap på en stripper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Femtekolonne skrev (17 minutter siden):

Håkon ser jeg for meg er akkurat så ryddig som han fremstår så jeg vil ikke tillegge han noe i denne saken. Marius må få ett nytt navn og flytte til en storby utenlands hvor han kan blende inn og forsvinne.  Han vil nå sikkert få muligheten av å starte på nytt, med blanke ark og fullfinansiert av fellesskapets penger, men jeg nekter å tro han greier det. Gjetter på at han gjør ett comeback i skandalepressen om 10år. Enten tatt med store mengder koka eller for drap på en stripper.

Tviler for at Håkon bestemmer i kongehuset eller egen familie, og tror ikke Marius eller mora på noe vis synea han skal flytte fra Skaugum eller klare seg selv eller reise ut av landet. Tror ikke de har noen ydmykhet overhodet. Marius er nok hjerneskadet av langvarig narkotikabruk også.

Lenke til kommentar

Hadde han "lagt seg flat" og samarbeidet med politiet i fra start, ville det sett annerledes ut.

Alle har muligheten til å forbedre seg, det er vel egentlig en rettighet man har. Jeg synes ikke det ser bra ut foreløpig.

Hvis man løser personlige problemer med rus, er vel ikke akkurat en offentlig oppvask heller spesielt skånsom. Problemet er at en offentlig person ikke kan gjemme seg bort.

Flytte til utlandet kan jo være en løsning. Men å løse rusproblemet vil være det beste. Uten å ha detaljene blir det bare synsing. Han kan ha prøvd avrusing mange ganger før og misslykdes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har han (unge herr høiby) forklart seg til politiet/stilt til avhør enda?
Mener å huske at den fortreffelige advokaten hans sa de skulle få det til i løpet av september.
Han (unge herr høiby) har jo nokså fulle dager med jobb og andre forpliktelser, så det er
jo fult forståelig at slikt kan drøye ganske lenge. 

Lenke til kommentar
wampster skrev (1 time siden):

Har han (unge herr høiby) forklart seg til politiet/stilt til avhør enda?
Mener å huske at den fortreffelige advokaten hans sa de skulle få det til i løpet av september.
Han (unge herr høiby) har jo nokså fulle dager med jobb og andre forpliktelser, så det er
jo fult forståelig at slikt kan drøye ganske lenge. 

Kanskje LM/advokatens taktikk er at saken skal foreldes?

Lenke til kommentar
wampster skrev (1 time siden):

Har han (unge herr høiby) forklart seg til politiet/stilt til avhør enda?
Mener å huske at den fortreffelige advokaten hans sa de skulle få det til i løpet av september.
Han (unge herr høiby) har jo nokså fulle dager med jobb og andre forpliktelser, så det er
jo fult forståelig at slikt kan drøye ganske lenge. 

Han har vært inne til avhør. Det er planlagt flere avhør.

Uansett så er det en rettighet man har å ikke forklare seg for politiet, men han har altså valgt å gjøre det. 

Så din fremstilling av han er feil. 

Lenke til kommentar
Subara skrev (1 time siden):

Hadde han "lagt seg flat" og samarbeidet med politiet i fra start, ville det sett annerledes ut.

Han følger rådene fra sin advokat. Han har vært inne til avhør og skal inn til flere.

Hva du mener med legge seg flat aner jeg ikke, men hvis det kommer påstander som han ikke kjenner seg igjen i, så er det selvsagt ikke noe man skal gjøre. 

Men dette tror jeg hans advokat sammen med Høiby har god kontroll på. Høiby bør selvsagt lytte til sin advokat og ikke alle de på ulike sosiale medier som har forhåndsdømt han og til og med forhåndsdømt han for ting han en gang ikke er siktet for. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...