Gå til innhold

Marius Borg Høiby og vold

Gargantua

Anbefalte innlegg

Litt spesielt at Linni kommer med godt skussmål og først når politiet viser henne bilder og film fra det som faktisk skjedde forstår hun hva hun er utsatt for. Knockout piller i drikken eller noe kanskje i og med at hun og de andre kvinnene beskrives som bevisstløse ?

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Kakkelfant said:

Litt spesielt at Linni kommer med godt skussmål og først når politiet viser henne bilder og film fra det som faktisk skjedde forstår hun hva hun er utsatt for. Knockout piller i drikken eller noe kanskje i og med at hun og de andre kvinnene beskrives som bevisstløse ?

Du er jo inne på det essensielle her. Nemlig at de kan ha blitt dopa ned, for så å bli antastet. Derfor er det ikke "spesielt" (ditt ord) at Linni først gir MBH godt skussmål, for så senere å bli sjokkert når hun blir informert om hva som har skjedd mens hun var bevisstløs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gargantua skrev (6 timer siden):

Du er jo inne på det essensielle her. Nemlig at de kan ha blitt dopa ned, for så å bli antastet. Derfor er det ikke "spesielt" (ditt ord) at Linni først gir MBH godt skussmål, for så senere å bli sjokkert når hun blir informert om hva som har skjedd mens hun var bevisstløs.

Det har florert intime videoer av Linni på nettet i flere år. Så tviler på at det har vært et sjokk for henne. Hun trenger heller ikke å ha blitt dopet ned, hun kan faktisk har riset seg selv, det er det jeg minsteker samtlige kvinner i saken har gjort. Er man med i et viss miljø, så er det ikke usannsynlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Mizzie said:

Det har florert intime videoer av Linni på nettet i flere år. Så tviler på at det har vært et sjokk for henne. Hun trenger heller ikke å ha blitt dopet ned, hun kan faktisk har riset seg selv, det er det jeg minsteker samtlige kvinner i saken har gjort. Er man med i et viss miljø, så er det ikke usannsynlig.

Men vil ikke det nødvendigvis også bety at det finnes et komplott mot Marius blandt disse kvinnene, i og med at de alle da i tilfelle har "samkjørt" sine forklaringer? Så de lyver altså alle som en, med den samme historien, for å skjule sin egen rusbruk og utagerende oppførsel?

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Kakkelfant said:

Men vil ikke det nødvendigvis også bety at det finnes et komplott mot Marius blandt disse kvinnene, i og med at de alle da i tilfelle har "samkjørt" sine forklaringer? Så de lyver altså alle som en, med den samme historien, for å skjule sin egen rusbruk og utagerende oppførsel?

Du utelukker massehysteri?

Lenke til kommentar
2 hours ago, Abigor said:

Du utelukker massehysteri?

Hva da, at de hver for seg og stykkevis skulle få massehysteri som ender opp med samme forklaring og samme hendelsesforløp i hver enkelt sak? Så rart det ville vært, fordi det ville jo bety Marius i tilfellet er uskyldig.

Endret av Kakkelfant
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (47 minutter siden):

Nei. Jeg tror ikke det. Mer ser jo at f.eks. NH melker denne saken så mye det er verdt. Hun stod frem til bloggerne og sa hun hadde mye mindre penger og derav mye mindre sted å bo. Hva har skjedd? Jo, hun har fått masse mere tv tid og blitt med på den ene realityen etter den andre. Noen vet hva de tjener penger på.

Frogner-kvinnen tror jeg er den eneste som ikke har melka kua slik. Men skulle ikke forundre meg om det var litt «bare MH» sin skyld hele veien. De har selv valgt miljø de vet driver med heftig rus. Den ene kvinnen ønsket ikke anmelde MH for overgrep (Skaugum-kvinnen) og sa hun ikke hadde oppfattet det slik. Det er heller ikke noen siktelse i saken med Linni. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kakkelfant skrev (På 11.2.2025 den 9.57):

Det har du vel ingen forutsetninger for å mene. Bevisstløs=sove. Hørt om det?

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Donkey Kong said:

Hva er spesielt med dette? Om noe så styrker det bare troverdigheten hennes.

Jeg synes det var litt spesielt fordi overgrep er noe man burde husket eller våknet opp på grunn av, dermed kan det tale for at hun er blitt "dopet ned", eller at hun kanskje hadde ruset seg så mye at hun var helt borte. 

Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (23 timer siden):

Jeg synes det var litt spesielt fordi overgrep er noe man burde husket eller våknet opp på grunn av, dermed kan det tale for at hun er blitt "dopet ned", eller at hun kanskje hadde ruset seg så mye at hun var helt borte. 

Hvor blir det av siktelsen for dette?

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Mizzie said:

Hvor blir det av siktelsen for dette?

"I et halvt år har Marius Borg Høiby (28) vært siktet for vold i nære relasjoner. Siden har siktelsen blitt utvidet med grove overgrep mot flere kvinner, ...

...

– Jeg ble oppnevnt som hennes bistandsadvokat forrige uke. Jeg kan bekrefte at politiet innkalte kvinnen til avhør, og forbeholdt henne at hun var utsatt for et overgrep, bekreftet Elden til Nettavisen."

https://www.nettavisen.no/kjendis/linni-meister-har-fatt-status-som-fornarmet-i-hoiby-saken/s/5-95-2270104

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (På 20.2.2025 den 20.11):

"I et halvt år har Marius Borg Høiby (28) vært siktet for vold i nære relasjoner. Siden har siktelsen blitt utvidet med grove overgrep mot flere kvinner, ...

...

– Jeg ble oppnevnt som hennes bistandsadvokat forrige uke. Jeg kan bekrefte at politiet innkalte kvinnen til avhør, og forbeholdt henne at hun var utsatt for et overgrep, bekreftet Elden til Nettavisen."

https://www.nettavisen.no/kjendis/linni-meister-har-fatt-status-som-fornarmet-i-hoiby-saken/s/5-95-2270104

Det svarer ikke på etterspørselen min. Marius er såvidt jeg vet ikke siktet i dette tilfellet. Linni har selvsagt fått opp vent advokat, men politiet har ikke utvidet siktelsene mot han til å gjelde henne også.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...