PVWBZE4G Skrevet 19. desember 2024 Del Skrevet 19. desember 2024 Storsjarmøren Lille Marius i nye lydopptak: «Altså, alt, du har mista alt», sier han til ekskjæresten, før han truer henne: «Jeg skal ødelegge livet ditt», sier Marius i lydbåndopptaket. «Det bobler inni meg. Jeg har lyst til at du skal dø!», skriker han flere ganger til eks-kjæresten. https://www.seher.no/kongelig/jeg-har-lyst-til-at-du-skal-do/82403401 1 1 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvorfor skriver ingen medier hvem denne såkalte realitydeltakeren er? https://www.nettavisen.no/kjendis/realitydeltaker-siktet-for-mishandling-i-nare-relasjoner/s/5-95-2207663 Om man først outer Marius Høiby og Petter Northug i mediene, hvorfor skal ikke dette gjelde for andre? Virker som mediene er høyst selektive og opererer med to standarder. En for personer de liker -og en for dem de ikke liker, antagelig. Ikke bra. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Neptun1 skrev (39 minutter siden): Hvorfor skriver ingen medier hvem denne såkalte realitydeltakeren er? https://www.nettavisen.no/kjendis/realitydeltaker-siktet-for-mishandling-i-nare-relasjoner/s/5-95-2207663 Om man først outer Marius Høiby og Petter Northug i mediene, hvorfor skal ikke dette gjelde for andre? Virker som mediene er høyst selektive og opererer med to standarder. En for personer de liker -og en for dem de ikke liker, antagelig. Ikke bra. Så bra at vedkommende ikke er outet. Det finnes ingen dom. Vedkommende er siktet — ikke dømt. Vi vet ennå ikke om dette faktisk har skjedd. Vi må vente. Hvorfor er folk så utålmodige med å henge folk i galgen på torget? Jeg vil ikke tilbake til middelalderen! Never again! Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 qualbeen skrev (7 minutter siden): Så bra at vedkommende ikke er outet. Det finnes ingen dom. Vedkommende er siktet — ikke dømt. Vi vet ennå ikke om dette faktisk har skjedd. Vi må vente. Hvorfor er folk så utålmodige med å henge folk i galgen på torget? Jeg vil ikke tilbake til middelalderen! Never again! Jeg er er jo enige i at man ikke skal outes i mediene, og i alle fall ikke før en rettskraftig dom. Stiller spørsmålet fordi det er åpenbart at de opererer med to standarder. Dessuten trekker mediene inn foreldre og slektninger i tilfellet Marius - en 27 år gammel mann. Det er også noe nytt. Se&Hør opererer som etterforskere - og vil avhøre utenforstående bare for at de tilhører kongehuset. Helt vilt. Men saken må ikke ende opp i at han slipper å bli dømt fordi han er den han er. Da sliter de. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Jeg bryr meg ikke om denne bagatell saken. Vet han blir dømt for å ha slått/smekket dama og herpa leiligheten og cokain rus. De andre tror jeg henlegges. Men uansett vet noen når rettssaken er satt? Endret 30. desember 2024 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå