Rune_ Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 *lurer på om jeg skal finne frem den radiostyrte bilen min og bygge den inn under shuttlen min jeg. Da er nemmelig bilen og shuttlen like brede og bilen er ca 10cm lengre så det blir ikke noe problem med styring og slik Har en ganske hissig motor i bilen nå, med STOR bateripakke.. Byttet begge deler. Ell bil med 4 hjulsstrekk. Men skikkelige greier så har elektronisk fartsregulator så det er ikke noe problem å kjøre sakte med den Hmm, da må jeg stive opp fjærene.. *tenke*... *kanskje starte ett slik prosjekt jeg og da. Kjempegenial idee Breiker, hehe, vente til jeg får stipend så kjøper jeg lcd til kabinettet og noen leds, setter inn plexi og ser om jeg gidder å mode den sammen med rc bilen min. * *bilen har jeg ikke brukt på lenge siden jeg har fuel bil * Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Prøv å få tak i en motor fra en rullestol... Hadde sikkert vært litt stilig på en desktop, den hadde blitt mye mer stabil og svinge uten å velte. Hvordan hadde du tenkt at den skulle svinge? Som en bil eller som en tanks? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Rullestolmotor, og så kjører du til lan Endret 5. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Update ? Vil høre mer, høres så konge ut Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Tåler den lille bilen vekten av hele kabbiset da? HVis du er redd for at den skal bli for ustabil i fks svingene kan du seff sette på støttehjul! Dette hjelper oxo litt mot den store vekten... Tenkte på akkurat det med støttehjul, kan jo feks lage fester til støttehjul du kan bruke når du kjører den Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 IKke for å være frekk, men hva f*** skal du med fulltower når du bare har 1 hd 1 floppy og 2 cd-rom? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 IKke for å være frekk, men hva f*** skal du med fulltower når du bare har 1 hd 1 floppy og 2 cd-rom? Han skal mer enn en kamerat av meg som har hd, floppy og 1 cdrom Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Heh, tøft, stå på!! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Artig mod! Dette kan bli tøft! *Vente på update* Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Artig mod! Dette kan bli tøft!*Vente på update* Ja du får sikkert en update på en 1års bump. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Artig mod! Dette kan bli tøft!*Vente på update* Ja du får sikkert en update på en 1års bump. Hehe, forventa ikke akkurat at det skulle bli noe men .. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 vet ikke om trådstarter følger med på denne tråden lengre, men mitt forslag er at han rett og slett bare monterer fire hjul på kassa så kan han i alle fall rulle kassa inn og ut fra diverse lan. kontorstolhjul burde funke fint. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Kontorhjul? Må kjøre litt mer hardcorestil da: http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....CB70F4242938335 Lenke til kommentar
JonV Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan du ikke skaffe en større rc da Scala 1/5 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Enda bedre.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Heh, tøft, stå på!! Überbump. Nice. Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nææh.... Stili! Er jo akkurat sånnt et styggt kabinett jeg har! Kanskje jeg også skal modde ROCK ON! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå