Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tre forslag!

1. Bytt ut original felgene på radiobilen din, med noen store felger i krom!;)

2. Ellers hadde det kanskje vært tøft med en "eksos" potte! I form av en muffler langs hver side, nederst på kabinettet, kanskje?

Lag et lite rør innerst, med et større rør utenfor! Det store røret borrer du mange hull i ;) Og hvis du vil være virkelig seriøst kan du få noen til å forkromme den, det tror jeg hadde blitt rått!

3. Lag to hull til frontlykter på frontdekselet ditt, og sett på en miniatyr "impreza grill" under ;)

4. Lag en blå impreza spoiler som du har på toppen bak, over strømforsyningen ;)

Det du har fått til hittil er utrolig tøft ihvertfall! Ganske unikt! Jeg liker det :)

Keep up the good wrk!

Edit: Jeg har FIRE forslag! Kan noen lære meg å telle??

Endret av Thomas Hansen
Lenke til kommentar

har tenkt på det faktisk. Jeg har tenkt til å flytte foran og bakakselen lenger fra hverandre.

Dette er allerede planlagt og funnet ut at det funker. Tar i bruk dremeln til å halvere bilen. Kommer bilder av det. Har rensket bilen for gammel møkk nå.

Skal skru den sammen og så blir det litt bilder.

Kan jo forlenge hjulakslingen litt senere da. Først se hvordan det blir og så ta avgjørelsen

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

det er jeg absolutt 100% ikke sikker på. Men det er bare å teste. Skal bare ordne noe på den og så skal jeg teste..

Kan gjøre mye for at den skal funke slik at jeg vil da. Kan hende at jeg må lage et eller annen under for at det skal funke. Vi får se. TIME WILL TELL!

Lenke til kommentar

det vil nokk ikke funke, men vent litt, så skal jeg fikse bilde av noe som vil funke..

radiokabinett2.jpg

dette burde funke fett..

det eneste er at det ville se litt rart ut..

*edit2*

legg merke til at radiobilen mangler bakhjul, som er erstattet med de store bakerst..

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

bilen får jo mer vekt på hvert hjul om den har få hjul. ergo bedre kontakt med bakken, og lettere for å få fart. virker digg med radiostyrt kabinett, har faktisk tenkt på det selv også, men jeg ville bygget kassen selv, så den ikke blir så høy, for det blir et problem i svinger om bilen din får litt fart. som støttehjul kan du jo bruke "kontorstol hjul" som vrir seg i alle retninger. et problem med mange hjul er om du skal kjøre over ledninger så kan driv hjulene bli løftet fra bakken og da står den der.

Lenke til kommentar

hmm det stemmer.. driver og tester litt forskjellige ting nå. kommer bilder i kveld folkens.

Skal lodde litt osv. Har de fleste planene ferdig. har forresten ikke tenkt å skjære i toweret. Skal kjøpe inn alu plater og laget boks til bilen. Dermed kan jeg ha det litt mer gøy med den.

Lenke til kommentar
The coolkid er innpå noe der. Men trur du bør beholde bakhjulene isåfall. Fordi trur den bilden vil bli for svak med kun 2 hjul og støtte seg på. Og hvis du ikke tar av de 2 bakerst skal ikke d ha så mye å si for styringen...;)

nei, hjulene på selve bilem MÅ vekk..

du må jo tenke på forholdene..

bare bilen kam svinge veldig knapt, mens på det lange som jeg tegnet, så vel det ikke bli så knapp svining.. merk, i forhold.

og når du da har begge deler, så vil det ikke stemme overens, og bilen vils stå stille når man prøver å svinge, i beste fall, så vil det gå ganske tregt da det ene paret med hjul vis danne veldig mye friksjon..

og ang ustødighet.

det er derfor bak-hjulene er et eget sett med hjul..

og jo lenger ut ifra kassa de går, jo bedre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...