Gjest e6dfc...afd Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Frem til 15 september? Anonymous poster hash: e6dfc...afd Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august 9000kr bare i mat hørtes mye ut. Jeg bruker vel omtrent halvparten av den summen på mat i måneden. 2 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Handle for 1500 i uka. 2 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Er dere mange? 9000 på en måned til én person burde jo gå greit. 2 Lenke til kommentar
Gjest e95b3...a02 Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Helt alminnelig? Spørsmålet uten kontekst gir ingen mening. Er det mye? Er det lite? Hvor ligger utfordringen? Anonymous poster hash: e95b3...a02 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august For en er jo dette overflod, for 10 litt vanskeligere 2 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Om en ønsker å redusere pengene en bruker på mat må en gjøre ting som: -Handle ting på tilbud -Handle fra "utgått" disken, kiwi har 50% -Kjøpe "billig" merkene som firstprice etc. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Hva mener du med "leve"? 1 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august BadCat skrev (3 minutter siden): Kjøpe 225 slike. Georg pimper pizza? Er det deg? 😛 1 Lenke til kommentar
Gjest e6dfc...afd Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august TheKims skrev (4 timer siden): 9000kr bare i mat hørtes mye ut. Jeg bruker vel omtrent halvparten av den summen på mat i måneden. Hva kjøper du av mat? Anonymous poster hash: e6dfc...afd Lenke til kommentar
Gjest e6dfc...afd Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august BadCat skrev (2 timer siden): Kjøpe 225 slike. Spiser svært sjeldent Grandiosa Anonymous poster hash: e6dfc...afd Lenke til kommentar
Gjest e6dfc...afd Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Skandinav skrev (2 timer siden): Hva mener du med "leve"? Mener hvordan jeg skal klare meg en måned på ingenting Anonymous poster hash: e6dfc...afd Lenke til kommentar
Gjest e6dfc...afd Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Salvesen. skrev (4 timer siden): Om en ønsker å redusere pengene en bruker på mat må en gjøre ting som: -Handle ting på tilbud -Handle fra "utgått" disken, kiwi har 50% -Kjøpe "billig" merkene som firstprice etc. handle utgått på dato varer? Jeg vil ikke bli syk. Anonymous poster hash: e6dfc...afd Lenke til kommentar
Gjest e6dfc...afd Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Tussi skrev (4 timer siden): For en er jo dette overflod, for 10 litt vanskeligere Det er bare meg. Anonymous poster hash: e6dfc...afd Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Jeg kjøpte en biff til halv pris i går. Kjøpte to pakker strimlet svinekjøtt i dag. La dem i fryseren umiddelbart. De var ikke gått ut ennå, men går ut snart. Blir ikke syk av det. 2 Lenke til kommentar
Vanagandr Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Er dette et seriøst spørsmål? Spiser du bare ute? 9000 spenn holder da fint til mat et par måneder for en person om man ser litt på hva man handler, og lager maten selv. 2 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Husk at grønnsaker er billig, særlig om du kjøper på billige steder, som gårdsutsalg. Middag trenger ikke å være mest mulig kjøtt. Om dere er mange mennesker, er det verdt bryet å lage grønnsakssuppe i ei stor gryte. Ha i litt pølse for smaken sin del. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Greier du deg ikke på ~300 kroner per dag? Du kan jo spise indrefilet til middag hver dag for den prisen. 3 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Kommer an på størrelsen på familien. Men det burde være rikelig for en liten familie, om det bare skal dekke mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg