Spillredaksjonen Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august Uwe Boll om Borderlands-filmen: – Nå skulle dere ønske at jeg regisserte Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august Nei. Filmen er dårlig laget men ingen ønsker Uwe tilbake. 😋 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august (endret) Nå har ikke jeg noe forhold til Borderlands-spillene, men jeg ser frem til å se filmen, selv om den har fått dårlige kritikker. Men jeg tror ikke den ville blitt bedre om Uwe Boll hadde vært regissør. Jeg har et visst forhold til Far Cry-spillene, og Far Cry-filmen var et makkverk uten like. De første 8 minuttene var bra, men det var alt. Jeg likte derimot BloodRayne-filmen. Har ikke noe forhold til spillene der heller, men når Uwe leide inn ekte prostituerte til en viss scene, fordi det ble billigere enn å bruke skuepillere, så må jeg tilstå jeg likte scenen enda bedre. #respect for akkurat det. Men stort sett...nei, jeg tviler Borderlands-filmen hadde vært bedre med Uwe ved roret, eller om han hadde laget bedre filmer generelt om han kom tilbake. Endret 15. august av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august Boll gjorde faktisk en legendarisk jobb med Rampage filmene, spesielt talen til hovedkarakteren i den andre filmen 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august Null selvinnsikt der i gården, altså. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august 3 hours ago, Martelè said: Boll gjorde faktisk en legendarisk jobb med Rampage filmene, spesielt talen til hovedkarakteren i den andre filmen Jeg har kun sett den første filmen i Rampage-serien, men jeg digget den. Mitt største problem med filmen var at den brukte shakycam gjennom hele, noe som kunne være litt svimlende til tider. Ellers synes jeg det var ting som var morsomt med Postal-filmen. Lenke til kommentar
Atella Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august Beklager Uwe, du er ikke med videre til Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå