Gå til innhold

Horde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket ut dette i et svakt øyeblikk.

Horde er altså en låneagent på linje med Lendo osv, som ikke betaler lån ut direkte - men kun søker på dine vegne og mottar provisjon fra banken direkte. De er altså ingen bank, men en låneagent. 

De har et poeng-system, der du kan motta "belønninger" for latterlig mye jobb.

Altså; 8500 poeng gir 500 kr,- verdi. 

500 poeng pr nye kunde du verver - det betyr at for hver kunde du verver, tjener du hele 29 kroner og 42 øre. Hurra!
Eller dersom du er aktiv i appen, hver uke får du da 50 poeng... etter hele 1 år og aktivitet i en låneagentapp (!) hver uke, så får du 2600 poeng....

Sånne poeng-systemer som lurer folk (som også i utgangspunktet kanskje ikke har så peiling på tall og regning, da de har rota seg borti noe forbrukslån og shit) irriterer meg ganske mye.

Til sammenlikning, dersom jeg verver noen til Revolute - som er en app, uten forpliktelser til noe som helst.... Får jeg som regel 800 til 1500 kr,- PR KUNDE, jeg verver. Mot 29 kroner fra Horde, som da er en låneagent. Du må altså ha 17 venner med forbrukslån som de kan refinansiere for at du skal motta 500 kr,- i belønning? fysj!

Dønn seriøst!
Du tjener langt mer på å samle tomflasker på gata.... Dette er bortkasta tid, og bare idioti.

Milhouse85 sier:
Styr unna! Terningkast....1.

Endret av Milhouse85
leif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...