Spillredaksjonen Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august Mener fire år er «riktig balanse» for å utvikle et nytt Assassin's Creed-spill Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. august Del Skrevet 16. august Spillutvikling tar nå så lang tid at 4 er det nye 1 (hvis det gir mening). Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august De vet at det blir fail før de gir ut det etter den store skandalen der de gjør regelrett voldtekt på japans kultur og historie.. De illustrer at en sort slave ble en av de viktigste personlighetene i japans shogunat! I Edo periodens samling av japan under en Keiser. Dessuten gjør de igjen som de gjorde med vikingen Eivor (som selvfølgelig alle i Norden vet er et rent kvinnenavn), fremstiller den sorte Shogun som ikke binær også isteden for som tradisjonelt ha en kvinnelig og en manlig protagonist. I tilegg så er hovedpersonen bifil. MEN det verste er at denne slaven Yaske sin historie er regelrett forfalsket ved at de har gått in på diverse faktasider og historiske sider som Wikipedia, der hvem som helst med en brukerkonto kan redigere "fakta" så det skall se ut som for massene at spillet er bygd på en virkelig historie! Tenk! De forfalsker den EKTE historien vi lever i her ute i virkeligheten! Det er dessuten et land, en NASJONALSTAT et Keiserdømme sin historie de forandret frekt og urespektløst! Så tror de at Japan ikke skulle få med seg det og ikke bry seg! Det er jo samme dritten i Vikings, som gjorde Håkon Jarl til en kvinne, som var svart dessuten. Vi vet jo at en av de viktigste historiske personene i Norge ikke var en svart kvinne! MEN så prøvde heller ikke Netflix å gå in på faktasider og forandre på den ekte Norske historien og fremstille det som historisk korrekt fremstilling, det som vises på skjermen! Det ville nok Norge også reagert på, og prøvd å stoppe! Ihvertfall ville man reagert veldig hardt mot forsøkene på å endre den virkelige verdens historiske fakta om landet, som er en arv som må være korrekt! Jeg personlig tror de må gjøre store forandringer for å kunne slippe det spillet, eller så gjør de det og havner i en rettsak mot et land, og da er det bare konkurs og nedleggelse som står for døren, og ikke flere spill fra dem, og ikke mer drift av de som de har. Lenke til kommentar
rabler Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Hva er det med alle disse idiotiske konspirasjonsteoriene som begynner å dukke opp her på Gamer? Har det fullstendig rablet for folk? 33 minutes ago, Royalgipsy said: MEN det verste er at denne slaven Yaske sin historie er regelrett forfalsket ved at de har gått in på diverse faktasider og historiske sider som Wikipedia, der hvem som helst med en brukerkonto kan redigere "fakta" så det skall se ut som for massene at spillet er bygd på en virkelig historie! Tenk! De forfalsker den EKTE historien vi lever i her ute i virkeligheten! Det er dessuten et land, en NASJONALSTAT et Keiserdømme sin historie de forandret frekt og urespektløst! Så tror de at Japan ikke skulle få med seg det og ikke bry seg! Ikke at jeg tror dette hjelper, men her er vi altså nå. De gjorde ikke det. Jeg har bladd meg gjennom ganske mange sider med diskusjon på Wikipedia og det du påstår her er rett og slett bare sludder. Det står i stil med resten av innlegget ditt da. Det skal du ha… 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august 4 minutes ago, rabler said: Hva er det med alle disse idiotiske konspirasjonsteoriene som begynner å dukke opp her på Gamer? Har det fullstendig rablet for folk? Ikke at jeg tror dette hjelper, men her er vi altså nå. De gjorde ikke det. Jeg har bladd meg gjennom ganske mange sider med diskusjon på Wikipedia og det du påstår her er rett og slett bare sludder. Det står i stil med resten av innlegget ditt da. Det skal du ha… Når økonomien blir vanskelig, ser folk etter utløp, hat og ekstremisme øker, vold og kriminalitet øker. Konspirasjoner florerer.(husk at Hitler kom til makten ved help av 1930 tallets QANON) syndebukker skal man ha, enten det er jøde, kvinner, sosialister og nå i det siste Woke. Det er så mye å faktisk ta Ubisoft på, missbruk av arbeidere både økonomisk og enda verre ting. Men det er så mye lettere å bare skrike woke. Da fiktive problemer, er mye mer spennende å finne på. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå