FrkS Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Jeg har hatt iPhone i 10år gjennom jobb, men nå blir jeg freelance og må kjøpe selv. For en jungel! Jeg bruker den til å ta bilder, ringe, sms og surfing… behøver ikke en superfancy. Gjerne rundt 5000/6000. Noen tips? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Galaxy S24 gikk jo for rett over 5k i helgen hos Power. Med smartklokke\nettbrett eller øreplugger på kjøpet. Det ville vært en knall deal for deg. Kommer sikkert noen som skal flippe dem på finn snart. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august (endret) Om det er iPhone så er vel noen av modellene: iPhone 12 iPhone 12 Mini iPhone 13 iPhone 14 I tillegg finnes det Plus, Pro og Pro Max utgaver. Så spørs det om du skal kjøpe hos teleselskap med abonnement eller i vanlige butikker. https://www.prisjakt.no/c/mobiltelefoner?brand=142&sort=price Ser at iPhone ofte er en del dyrere, så kanskje bedre med andre merker i denne pris klassen, f.eks Samsung S23. Endret 13. august av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå