Spillredaksjonen Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Kan Stormgate bli det nye Starcraft? Ei rekke tidlegare Blizzard-utviklarar prøvar å puste nytt liv i strategisjangeren. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Med tanke på at en glinsende gjennomsiktig hest solgte bedre enn StarCraft 2 tviler jeg på at dette blir en braksuksess 1 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Skulle så inderlig ønske at det ble det neste Starcraft, men nei. Ikke for meg iallefall. Spillet er altfor tregt og kjedelig. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Har spilt en del red alert 2 i det siste. Og noe generals. Det har vært forsvinnende lite innovasjon i sjangeren. Personlig får jeg lite glede ut av multiplayer. Men jeg stor koser meg med kampanjer av ulike slag. Der er det mye større rom for gøy, siden alt ikke må være så sykt balansert. 1 Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Dette spillet så jo grasalt dølt og generisk ut. Skikkelig kjip art direction. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august Baljepiraten skrev (15 timer siden): Dette spillet så jo grasalt dølt og generisk ut. Skikkelig kjip art direction. Helt enig. Det var et skudd om baugen når jeg så den sykt generiske introsekvensen. Ikke noe særegent ved det. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august Ser ut som det ikke blir noen stor suksess, dessverre. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Savner SC, men ikke å spille det var for "komplisert" for meg og endte kun i rage quit:p Men jeg digget å se på SC esport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå