Gå til innhold

[LØST]Kan ikke finne kamper i Call of Duty...


Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke komme inn i kamper i Call of Duty. Prøvd Modern Warefare 3 på XboxSeriesX og PC. Samme greiene på Cold War på PS5.

Prøvd på et annet nettverk bare for å sjekke at det ikke er mitt oppsett men samme der. Noen som har vært borti dette? Har sjekket og Call of Duty kontoen er ikke bannet.

Prøvd alt av port forwarding jeg har kommet over etc...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket at du har fått lastet ned Shaders? 

 

Jeg slet nemlig med å finne kamper selv og da var det fordi at jeg ikke hadde latt spillet stå på til shaders var ferdig. Tar kanskje 10-15 min første gangen. Det er jo drivere som må oppdateres slik at du får spilt. Hvis man prøver å gå inn i en kamp før dette er gjort vil det bare stoppe opp på "Connecting"

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd alt nettverks løsninger som jeg kunne gjøre uten resultat så gjorde jeg følgende.

Koblet meg på mobilnettet mitt og da klarte COD å finne kamper. Så da kontaktet jeg Altibox og dem sa det var er kjent problem og at dem skulle ordne det.

Og nå virker det 👌🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • LarZen endret tittelen til [LØST]Kan ikke finne kamper i Call of Duty...
On 14.8.2024 at 11:45 AM, LarZen said:

Kan legge til at grunnen til at noen får disse problemene er pga Altibox har måtte bruke CGNAT. Men at kunder som er berørt kan kontakte Altibox for en løsning. 

CGNAT er ødeleggende for mange lol 
Det knekte serverene mine ( kjører 6 stykk ) .. samt min COD også. Heldigvis fant ISP'en min ut ( altiboks har kjøpt dei, men me forholder oss til dei forann Altiboks ) akkurat det samme. Fikset CGNAT problemet og alle serverene mine kom online igjen .. og eg kan fortsette å tape i COD :D :grin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...