Spillredaksjonen Skrevet 12. august Rapporter Del Skrevet 12. august En halv million plukket opp Fallout: London på 24 timer Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. august Rapporter Del Skrevet 12. august Bare å ta av seg hatten for det som er laget i fallout: London. Hvis ikke folkene bak dette har en lysende framtid innen spilldesign så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 12. august Rapporter Del Skrevet 12. august Det virker som en flott mod. Bare synd den er så grusom å installere. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. august Rapporter Del Skrevet 12. august Kommer Gamer til å anmelde moden? Skjønner at mods normalt ligger "utenfor" men virker jo som dette er det nærmeste vi får et Fallout singleplayer spill på en stund så kunne vært interessant. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 12. august Rapporter Del Skrevet 12. august bubba477 skrev (3 timer siden): Det virker som en flott mod. Bare synd den er så grusom å installere. Installer Fallout 4 Kjør Fallout 4, avslutt. Installer Fallout London og patchen de ber deg om, denne kommer opp under installasjonen. Spill. https://fallout4london.com/release/ Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august DrAlban3000 skrev (16 timer siden): Installer Fallout 4 Kjør Fallout 4, avslutt. Installer Fallout London og patchen de ber deg om, denne kommer opp under installasjonen. Spill. https://fallout4london.com/release/ Det er vel for GOG versjonen? Ut fra hva jeg kan se er det fortsatt et lite eventyr å installere for steam-versjonen? Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august herzeleid skrev (5 minutter siden): Det er vel for GOG versjonen? Ut fra hva jeg kan se er det fortsatt et lite eventyr å installere for steam-versjonen? Jeg installerte på Steam med den oppskriften og det var ikke vanskelig. De som sliter prøver å få F4: London inn på en allerede moddet fallout og alle de får problemer. Clean install, så legger du inn mods enkeltvis. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Alltid moddere som må lage ferdig Bethesda-spill... 3 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august DrAlban3000 skrev (8 timer siden): Jeg installerte på Steam med den oppskriften og det var ikke vanskelig. De som sliter prøver å få F4: London inn på en allerede moddet fallout og alle de får problemer. Clean install, så legger du inn mods enkeltvis. Mulig det var enklere om man brukte "downgrader" modden før installasjon, men da må man oppgi steam innloggingsdetaljene sine til en tredjepart. Alternativet var å laste ned en drøss med filer via konsoll og deretter kopiere over til riktig mappe og gjøre en fil skrivebeskyttet for å unngå at spillet oppdaterer seg automatisk, noe som var ganske styrete. Selve innstalleringen fra GOG var temmelig rett frem. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august herzeleid skrev (34 minutter siden): Mulig det var enklere om man brukte "downgrader" modden før installasjon, men da må man oppgi steam innloggingsdetaljene sine til en tredjepart. Alternativet var å laste ned en drøss med filer via konsoll og deretter kopiere over til riktig mappe og gjøre en fil skrivebeskyttet for å unngå at spillet oppdaterer seg automatisk, noe som var ganske styrete. Selve innstalleringen fra GOG var temmelig rett frem. Ja, det har du nok rett i. Jeg kjenner kun til den metoden hvor man bruker steam auth. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Brother Ursus skrev (10 timer siden): Alltid moddere som må lage ferdig Bethesda-spill... Sant det, men nå er dette en "total conversion", eller i bunn å grunn ett helt nytt fallout spill med F4 som bunnramme. 😄 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august Noen som vet hvordan denne modden er og installere om Fallout 4 goty er kjøp på GoG. Rett frem eller er det masse fiksfakseri der også som med steam utgaven av Fallout 4. Lenke til kommentar
DeloDur Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august Installasjonen var null stress (steam+gog) etter min mening, men spillet var...not my cup'o tea! Avinstallerte etter å ha pint meg gjennom et par-tre timer.. Kudos til moddere som faktisk gidder å lage så store og omfattende prosjekter tho. Enderal f.eks var inntertier, både kvalitet og etter min smak - så det går definitivt an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå