Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Overvåkningskamera til fritidseiendom

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har tips til rimelige brukbare wifi overvåkningskamera for bruk inne og ute på privat fritidseiendom? Må ha en grei app, og bra varsling av personer og kjøretøy.

Har brukt google sine kamera, og har vært veldig fornøyd med varslingen når noen går forbi, men synes bildekvaliteten er på samme nivå som billigere kamera, og synes også de er i dyreste laget da jeg gjerne skulle hatt rundt 5 stk. Har prøvd arlo også, men de var dyrere og hadde bildekvalitet som var dårligere enn google sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Marzo skrev (30 minutter siden):

Veldig fornøyd med Ubiquiti sine, men kanskje ikke de rimeligste på markedet. 

https://eu.store.ui.com/eu/en?category=all-cameras-nvrs 

HELT enig der!  Jeg har riktignok BARE 12 stk UniFi G3-Flex men disse gjør en strålende jobb! Tre av disse står ute (under tak) og fungerer like godt i minus 30 som pluss 30 grader. Lagringen skjer lokalt mot egen harddisk og jeg har akkurat nå 44 dagers opptak. Dette varierer med hvor mye bevegelse det er som skal lagres, mye bevegelse betyr kortere lagringstid. Mine er riktignok kablet (med POE) da jeg ikke liker wifi på sånt utstyr..
Programvaren til UniFi er grei nok, det er også appen jeg benytter for å se på bilde og evt opptak på mobilen. 

Endret av Woff
Lenke til kommentar
Woff skrev (49 minutter siden):

Jeg har riktignok BARE 12 stk UniFi G3-Flex men disse gjør en strålende jobb! Tre av disse står ute (under tak)

Huff, det må være et farlig nabolag, men du har åpenbart forståelse for at den største trusselen er de som står deg nær 😉

Lenke til kommentar
frohmage skrev (3 minutter siden):

Huff, det må være et farlig nabolag

Nei, det er trygt og godt her i Lillehammer, men siden dette har vært yrket mitt de siste 20 årene så har det blitt ei dille å ha det beste av alt innen sikkerhet. Du finner IKKE banker som har så bra alarm / overvåkingsutstyr.. 😊:fun:
Meen jeg har hatt et innbrudd i 1993 faktisk.. Innbrudd i bil i egen garasje! Jeg vet jo at dette ble utført av en slark i nabolaget som ville ha bilstereoen min.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...