Martelè Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august (endret) Hvem av dere er det som ikke hater på Silent Hill 2 remaken og faktisk ser frem til å spille det? Endret 10. august av Martelè Lenke til kommentar
David Wolf Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Ser frem til spillet , men skal nok ikke spille det selv. Jeg og forloveden elsker å se playthrough av slike spill av noen favoritt YouTubere :). Helt klart et spill verdt en remake 💯 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august For min del er jeg ferdig med Silent hill serien, type jeg har ingen grunn til å spille det om igjen. Men flott at de lager en remake sånn at nye generasjoner får oppleve dem. Så lenge de ikke endrer for mye da.. 1 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Var skummelt nok med PlayStation 2 sin grafikk. Veldig bra at slike spill blir remastered synes jeg. Ikke bare blir de tilgjengelig på nye konsoller, men skaperene har mulighet bruke funksjoner som ikke var tilgjengelig når spillet først kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå