uGn Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ønsker å komme i kotakt med folk som har fått levert varer fra UPS de siste årene, da spesielt i Oslo-området. Har en teori om at UPS ikke leverer pakker hjem til privatpersoner i Oslo-området men bare dumper de på pickup-point, selv om man har betalt for hjemlevering. Skulle få en pakke Fredag 09. - får plutselig en "Vi kunne ikke levere pakken din" og det er umulig å komme i kontakt med kundeservice uten å registere en konto. Fikk omsider kontaktet de og de sendte en ticket om at pakken skulle leveres på opprinnelig adresse men lang historie kort: nope. Dette har nå skjedd flere ganger så lurer på om det er flere som har samme opplevelse? 1: Om folk kan poste sporingsnr ev skjermbilde av sporingen for å verifisere hva som skjedde 2: Skrive postnr/sted pakken skulle bli levert 3: Hvem leverte varen fysisk? UPS, Posten/Bring 3.part? 1: 2: 0674 Oslo 3: UPS Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Jeg fikk pakke fra UPS i går å den ble levert av Posten til posthuset selv om jeg bestilte hjemlevering, kan huske at de aldri leverte på dør da jeg bodde i Oslo. Har bestilt så kommer med UPS flere ganger å det er alltid Posten som tar over pakken her jeg bor nå ute på bygda, til og med bestilt ved en feil en gang, hjemlevering som bedrift å da igjen tok Posten over 🤷♂️ Aldri hatt det problemet med DHL i Oslo eller her ute på bygda, de ringer litt før de kommer å det er aldri noe tull der. 1 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Får også levert til pick up point selv om det er bestilt med hjemlevering. Er i Bærum. Lenke til kommentar
Vintersko Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Hmm..Noe for avisene å følge opp? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august (endret) Jepp samme her, aldri fått levert noe av ups, må gå i butikken å hente, scam, ser aldri noe ups biler i nabolaget heller. postnord og ups er de 2 verste med dhl rett bak. Endret 10. august av onkel_jon Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august (endret) Alt jeg har fått fra ups har kommet med posten, til hentested eller rett i postkassen. På sørvestlandet. Endret 10. august av OC-Freak 2 Lenke til kommentar
uGn Skrevet 10. august Forfatter Del Skrevet 10. august Ja på "mindre steder" så outsourcer UPS siste leveranseleddet til posten/bring/andre. Det er ganske kjent og greit nok. Men i Oslo leverer de selv, de har egne biler og egne sjåfører. Har bare en liten hypotese om at de (til privatpersoner) ikke leverer den tjenesten folk betaler for. Skjønner at privatpersoner er mye mer pes for sjåførene enn bedrifter hvor det er folk hele tiden 8-16 men nå har de engang solgt den tjesten med hjemlevering privat så må de levere. Så skulle gjerne hatt litt flere eksempler, med sporingsnr, som viser at det er tilfelle. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Har fått leveranser med UPS 2 ganger nylig, disse ble levert direkte til meg. (Mindre en 24 timer fra Hellas) Dette er i Sandnes vel og merke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Har du betalt for hjemlevering, eller er det gratis frakt? PostNord har levert på døren når jeg har betalt for levering. Aldri fått noe på døren når det har vært gratis frakt, selv om det står hjem levering. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Dette var gratis express levering siden jeg handlet over en viss sum. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Pakken påventer betaling av toll og avgifter. Pakken legges på lager selv om jeg betaler 10 sekunder etter at betalingsvarselet tikker inn. Pakken passerer toll dagen etter om det er hverdag. Pakken er ute til levering: Forventet levering i dag. ...og så leveres den til Posten. I Oslo. Jeg bor femti mil unna Oslo. ... De leverer ikke hjem til kunder i Norge. Lurer på om de som sender med UPS er klar over at de betaler for å sende med posten. 1 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Red Frostraven skrev (47 minutter siden): I Oslo. Jeg bor femti mil unna Oslo. I Trondheim altså? Regner med de har utlevering overalt i landet. Lenke til kommentar
thomas™ Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august (endret) Det samme skjedde med meg akkurat nå as we speak, for andre forbanna gang. Blir littegranne irritert 😝 De juger om at de "forsøker" rett og slett Her er screenshot, orker prate mer, må ta en timeout 😬😡🤣 ----- Må legge til, dette er i Oslo, har navn på dør, lett å finne fram, betalte ekstra for hjemlevering, alle idiotspørsmål kundebehandleren stilte. De kunne levere igjen neste uke. Ja neste uke ja. Nei. De har mobilnummeret mitt, for de sendte sms om at pakken var på vei, men å ringe meg når de "ikke finner fram"? Neh. Endret 27. august av thomas™ Tilleggsinfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå