Gå til innhold

www.film24.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er best nå om dagen? Vurderer enten brafilm, film24 eller filmleie.no...

Prøver nå brafilm.no. Er ikke så veldig fornøyd. Treig levering. Det tar en dag for registrering av film inn og en ny virkedag for registrering av film ut. Dette klarte film24 på en dag.

Lenke til kommentar
Hvem er best nå om dagen? Vurderer enten brafilm, film24 eller filmleie.no...

Prøver nå brafilm.no. Er ikke så veldig fornøyd. Treig levering. Det tar en dag for registrering av film inn og en ny virkedag for registrering av film ut. Dette klarte film24 på en dag.

Det tror du ja...

Jeg testet film24 først. I løpet av den md. som jeg prøvde de ut så så det ut som om postgangen tok 2 dager å komme frem til de bortsett fra 2 tilfeller. I noen få tilfeller så kom filmen en dag senere tilbake enn den dagen e-post ble sendt.

I følge posten så tar posten 1 virkedag i 80% av tilfellene gitt at leveringsfristen på postkassene er overholdt. De trodde ikke på at posten hadde tatt 2 dager i alle forsendelsene bortsett fra de 2 nevnt over.

Med brafilm kan man sende èn og èn. De jobber heller ikke på lørdager, men de er ærlige. Du kan se at de har mottat filmer og de sender ut dagen etter. At bytte av film tar en virkedag hos brafilm er nesten bevis på at film24 bruker posten som en unnskyldning til at de er trege. Jeg har ikke prøvd brafilm i en hel md. enda så jeg kommer tilbake når jeg har for å kommentere videre.

Uansett hvilken man benytter seg av så er det postgangen som tar lang tid. Det at de ikke jobber på lørdager er et minus. Vanlige videokjapper er jo oppe hver dag, en basert på posten burde være oppe de dagene posten er oppe. Vet at showtime har tar en sum for å la deg leie så mange filmer du vil i 30 dager i videobutikken. Jeg tror nesten det er et bedre tilbud enn videoutleie basert på posten og du får kjøpt litt potetgull i tillegg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...