Lindsay Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ubegrenset betyr 4 filmer hos film24,har sendt de inn samtidig på lørdager,de blir sendt mandag morgen med A-Post.Onsdag får jeg beskjed at de skal sende en ny forsendelse.Mandag uken etter sender de de andre 2 filmene.Derfor er det humbug hele greia.Det beviser bare at film24 kalkurerer rått på enkelte av oss brukere,men heldigvis går abbonementet ut den 16.07 så blir det vel brafilm etter det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tror grunnen til dette er at du skal ha to filmer hjemme mens du venter på de to neste. Du kan ikke sende alle fire tilbake samtidig, og få fire tilbake to-tre dager etterpå. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tror grunnen til dette er at du skal ha to filmer hjemme mens du venter på de to neste. Du kan ikke sende alle fire tilbake samtidig, og få fire tilbake to-tre dager etterpå. Med den såkalte postgangen som skjer fra film24.no,så får jeg filmene dagen etter,men når jeg sender de tilbake tar det 4-5 dager.Derfor har de brutt avtalen om ubegrenset leie da det blir sendt som A-Post.Sånn som du sier det blir det 2 filmer i uka,men betaler for 4. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Da ble jeg medlem av film24.no. Nå får vi se da. Lenke til kommentar
boosting Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har vært medlem der i en god stund nå, og har mottat 55 filmer siden i slutten av januar (ca. 10 filmer/mnd). Skulle jeg leid disse i en videobutikk, ville det si ca. 2750kr (plus en del mas med å levere dagen etter). Trekker jeg fra abonnements prisen, har jeg spart ca. 1500kr. Har hatt stort sett god erfaring, men noen ganger lurer en på om det faktisk jobber noen der. Ikke vet jeg hva en må gjøre for å få svar fra kundeservice, foruten å stå og vente ved postboksen deres, til de avhenter posten sin? Epost svarer de konsevent ikke på, og telefonnummer tror jeg ikke de har Borsett fra dette, ikke noe å tenke på. Jeg leier iallefall aldri i en videobutikk igjen. Verver du 3 medlemmer, får du jo også 2 mnd gratis leie. De kunne sikkert forbedret tilbakemeldingen en del. Evt. et system som mailer deg, hvis du leverer filmer og de ikke har noen inne av det som ligger på listen din (så du kan legge til andre, uten å vente flere dager ....) Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Noen som kan si meg om en jeg får en verving hvis en kandidat, velger 10 dagers gratis prøveabbonement først og seinere et vanlig betalende abbonement? Hvis ikke er det ganske sprøtt. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Min erfaring er at de ikke er like flinke å svare på mail når svarene på spørsmålene man stiller faktisk befinner seg i faqen. Har sendt et par mailer fra dem, og fått svar fra dem på en av dem. Har vært medlem i totalt 6 måneder (over 2 perioder). Har vært godt fornøyd med dem, og når jeg kommer meg i orden i løpet av den nærmeste framtiden melder jeg meg inn igjen. Ser mange filmer. og har vært godt fornøyd. Filmene kommer javnt og trutt, de, selv om jeg bor langt fra allfarvei, der posten kommer med julenissen en gang i året omtrent. Ankepunktet mitt mot Film24.no, har vært at nye filmer ikke er de første som kommer. Var mange filmer på min liste som aldri kom i løpet av den perioden jeg var medlem. Selv om de var satt opp med prioritet. Sex og Singeliv serien var høyt oppe men kom aldri (min kjærestes høyeste ønske), og andre populære filmer kom heller aldri. Men for å avslutte min lille erfaring med film24.no: Jeg er godt fornøyd, og kommer til å melde meg inn igjen. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) dobbelposting.fjernet Endret 25. juni 2004 av bono_head Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har vært medlem etpar uker nå, men er temmelig skuffet. Jeg sendte inn to filmer for en uke siden, det står ikke at det har mottatt dem på websidene, og ingen har kommet tilbake. Jeg har sendt dem to mail de siste dagene men ikke et pip fra Film24. I morgen er det 7 dager siden siste innsendelse. Jeg bor i Oslo og leverer rett til Postterminalen på Oslo S DÅRLIG er det eneste jeg kan si om denne butikken Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Jeg har vært medlem etpar uker nå, men er temmelig skuffet. Jeg sendte inn to filmer for en uke siden, det står ikke at det har mottatt dem på websidene, og ingen har kommet tilbake. Jeg har sendt dem to mail de siste dagene men ikke et pip fra Film24. Sikker på at du ikke fjernet de små klistremerkene som sitter på platen? Hvis dette er gjort, finner de ikke ut hvem som har sendt filmene tilbake. Jeg har vært medlem i ca. 4 måneder nå, og de har alltid sendt meg nye filmer senest 2 virkedager etter jeg har sendt tilbake filmer. Eksempel : Jeg får filmer mandag, sender tilbake tirsdag, de får dem onsdag, sender meg nye torsdag, og jeg får de fredag. Imidlertid veldig dårlig at de ikke svarer på mail. Hvilken tone holdt du i mailen? EDIT : Vær forsiktig med unødvendig smileybruk. I følge retningslinjene er ikke dette ønsket, og kan føre til advarsler. Endret 26. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har vært medlem etpar uker nå, men er temmelig skuffet. Jeg sendte inn to filmer for en uke siden, det står ikke at det har mottatt dem på websidene, og ingen har kommet tilbake. Jeg har sendt dem to mail de siste dagene men ikke et pip fra Film24. I morgen er det 7 dager siden siste innsendelse. Jeg bor i Oslo og leverer rett til Postterminalen på Oslo S DÅRLIG er det eneste jeg kan si om denne butikken Har nok skjedd en eller annen feil. De holder jo til i Oslo, så da er det rart at det skal ta så lang tid. Jeg tror nok at det har skjedd en feil ja. Det er leit at de ikke er så gode til å svare på mail. Afseth: De sender alltid filmer den dagen de har mottatt filmer fra meg, bortsett fra lørdager da. Er godt fornøyd jeg Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Brukt dem i 4mnd, og har ikke hatt noen form for problemer.Får 2-4 filmer i uken. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som vet noe om det jeg spurte om? (Jeg har nå mottat 4 filmer på 1 uke. Er jeg heldig får jeg 2 til). Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har ikke fjernet noen strekkode klistremerker, det skjønner vel de aller fleste. I meldingene jeg har sendt dem har jeg holdt helt normal seriøs tone, og det burde egentlig ikke ha noe å si om man er sint eller glad for meldinger skal besvares uansett. Det er i dag 3. melding jeg sender dem, og det er totalt silence fra deres side. Lenke til kommentar
mfufu Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Film24 er i fritt fall etter min mening. Har vært medlem i mange måneder nå, og har til nå vært rimelig fornøyd. I dag sa jeg derimot opp mitt aboonement. Har proff abonnement og det tilsier: "Ubegrenset leie. Vi sender deg først 4 filmer. Send to av dem tilbake i vedlagte prefrankerte konvolutt, og vi sender deg straks to nye." Straks....? De fikk to den 15. og etter en uke har de ikke greid å returnere to nye. Bor langt nord så det går bort nok tid i posten som det er... Sendte så et langt og utfyllende mail til de med spørsmål om hvorfor dette til stadighet har skjedd i det siste. Her er svaret: "Heisan, Vi sender ut så fort vi kan. Hilsen Film24.no" Når de bruker SÅ lang tid på å svare kundene sine så forteller det i alle fall meg hvem og hva de egentlig prioriterer... Sa opp abonementet umiddelbart! Går over til konkurentene selv om de er dyrere! Lenke til kommentar
boosting Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Film24 er i fritt fall etter min mening. Har vært medlem i mange måneder nå, og har til nå vært rimelig fornøyd. I dag sa jeg derimot opp mitt aboonement. Har proff abonnement og det tilsier: "Ubegrenset leie. Vi sender deg først 4 filmer. Send to av dem tilbake i vedlagte prefrankerte konvolutt, og vi sender deg straks to nye." Straks....? De fikk to den 15. og etter en uke har de ikke greid å returnere to nye. Bor langt nord så det går bort nok tid i posten som det er... Sendte så et langt og utfyllende mail til de med spørsmål om hvorfor dette til stadighet har skjedd i det siste. Her er svaret: "Heisan, Vi sender ut så fort vi kan. Hilsen Film24.no" Når de bruker SÅ lang tid på å svare kundene sine så forteller det i alle fall meg hvem og hva de egentlig prioriterer... Sa opp abonementet umiddelbart! Går over til konkurentene selv om de er dyrere! Jeg tror problemet ligger i at de ikke har filmer som de kan sende deg. Kan ikke skjønne hvorfor de ikke klarer sende folk en epost som sier at "dessverre har vi ingen av filmene på din liste inne, evt. legg til flere på listen din og vi vil sende deg så fort som mulig". Er enig at snittet filmer / mnd har gått ned. Tidligere mottok de/registrerte filmene fra meg dagen etter. Nå tar det minst 2 dager før de blir registrert mottatt. Om det skyldes posten, eller at de har mer å gjøre, er bevisst, ferie eller latskap, etc. har jeg ingen formening om. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Etter at det har blitt sommer, og ferie, så har F24 blitt litt trege ja. De mottok også filmene fra meg dagen etter at jeg sendte dem, men jeg velger å tro at det er posten som er litt treige, at det er de som har noe av skylda. Lenke til kommentar
carlur Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg har overhodet ikke hatt noen problemer med Film24. Når filmene kommer forsinket så er det Postens skyld. Når du har sendt inn filmer, blir de pakket opp og nye sendt ut samme dagen. <- MEGET sikre kilder. Det er dessuten langt mer behagelig enn å gå ut i drittværet for å leie dyre filmer. Brafilm klistrer jo de scannelappene sine på folderne du får filmene i, og ikke på selve plata. Putter du plata i feil folder blir det totalt kaos. Haha! Endret 19. oktober 2004 av carlur Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sa opp mitt abonnement med F24 igår. Etter sommeren så har det gått utrolig lang tid før de har mottatt filmene som jeg har sendt tilbake. Det tar faktisk 4 dager før de mottar filmene, men når de sender filmene til meg så tar det bare 1 dag. Kan det være posten som er treige? Tja... Vet ikke helt der. Jeg bor ca 1 time og 15 min. fra Oslo. Åssen kan det da ta 4 dager før filmene kommer fram? Jeg tror ikke posten er så treige hver eneste gang jeg sender filmer tilbake. Tenker jeg prøver filmleie.no eller brafilm neste gang. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 HeiEr det mulig å ta sikkerhetskopi av disse filmene??? Nå er det en liten forskjell på leiefilmer og kjøpefilmer da... Leiefilmer leier man, kjøpefilmer eier man. Ikke så veldig lovlig å "sikkerhetskopiere" førstnevnte... Vel, ikke for å være flisespikker, men du har vel teoretisk sett lov til å ta en "sikkerhetskopi" av leiefilm, men denne må destrueres når filmen blir tilbake levert. Det du leier er jo den fysiske plata og lisens på å se innholdet i en gitt tid. (f.eks 1 døgn på den lokale sjappa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå