Gå til innhold

www.film24.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig bare god-ord å si om film24.

Var klar over hakene ved tjenseten på forhånd, da jeg leste gjennom FAQ'en før jeg betalte medlemskap.

Jeg nærmer meg nå slutten på min første 3 måneders periode, og har mottatt to filmer i uken fra de. Jevnt og trutt hele tiden. Dette gir meg en pris på 22 kr pr. film, noe som jeg syns er bra. Jeg har heller ikke noen lokal video-sjappe å støtte meg på, så jeg syns tjenesten er god nok, i forhold til det jeg betaler for den.

De kunne godt vært kjappere med å sende ut, da de utmerket godt kunne klart 3 filmer i uken (snitt).

Har du mange filmer på listen, får du nye ganske kjapt. Men du bør ikke forvente å få de aller nyeste med en gang. Dog har jeg ikke fått noen som har vært lavere enn nr 15. på min prioriteringsliste. Kanskje jeg har vært heldig med valgene mine :p

Alt i alt er det en utmerket måte å få sett filmer jeg ellers ikke hadde tatt meg bryet med å kjøpe/leie. Det som jeg absolutt vil ha, kjøper jeg uansett da jeg samler på dvd. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Problemer med film24.no? Ja det har eg, melde meg inn 12 januar fekk 3 filmer i posten 3-4 dager etterpå. Tenkte att dette kan bli bra, såg to av filmane sende to av dei i retur................. :cry: og venet ennå på nye filmer.

Har prøvt og ta kontakt med dei men dei svarer jo ikkje på mailen, så då er det bare ein ting å gjer. Det er å sende tilbake den siste filmen og melde meg ut!!

:thumbdown:

I dag den17\2 fekk eg 2 nye tok ikkje langa tiå nei

Endret av SgtMadDog
Lenke til kommentar

Jeg har aldri ventet mer enn 2 viredager på filmer fra film24. Sender jeg inn filmer på mandagen, ligger det somregel nye filmer i postkassa førstkommende onsdag. Noen få ganger har det gått en ekstra dag. Merkelig at flere har ventet mye lenger. Er det bare jeg som er heldig?

Lenke til kommentar
Jeg har aldri ventet mer enn 2 viredager på filmer fra film24. Sender jeg inn filmer på mandagen, ligger det somregel nye filmer i postkassa førstkommende onsdag. Noen få ganger har det gått en ekstra dag. Merkelig at flere har ventet mye lenger. Er det bare jeg som er heldig?

Filmene har alltid vært i postkassa 2 dager etter jeg har fått mail om hvilke filmer de sender.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

:no: Jeg vil bare si at F24,er et useriøst firma,jeg var medlem 2 ganger,fikk nesten aldri

de filmene som jeg satte opp på lista,hadde for det meste 50 filme på lista,men det nyttet ikke.Det fungerer ikke som dere tror,de rekalamerer med lån så mange filmer dere vill,for kroner ditt og datt pr mnd, men det er ren svindel,jeg fikk ikke så mye som 2 filmer i uken en gang,prøvde og maile dem,jeg fikk aldri noe svar,ringte dem og,da var det bare masse dumme unskyldniger.De har basert det på at man skal ha max 2 filmer i uken,kansje ikke det en gang,jeg vervet 5-6 man,skjedde akuratt det samme med de,så det er ikke bare tilfeldigheter,hold dere langt unna F24.de driver en useriøs virksomhet som ikke holder mål,skulle vert anmelt til forbrukerrådet.Her som jeg bor har vi 3 vidiobutikker rett på siden av hverandre,den ene kan man leie 2 stk dvd for kr 29 ,gjelder også nyheter,de 2 andre koster det kr 29 for 1 stk ,så her borte er det bra priser på utleie..

Endret av Rondo
Lenke til kommentar

Det var da svært til negative erfaringer her da... Litt merkelig ettersom jeg bare har gode ord å komme med! :thumbs:

Dette er virkelig et konsept jeg liker... Utrolig kjekt å kunne dette opp en liste med filmer man har lyst å se - å så dumper dem i postkassa en etter en.

Har vært medlem i to mnd nå... I snitt har jeg fått 3 filmer i uka... Dette mener jeg er bra. Det er jo tross alt under 17 kr filmen... :thumbs: Er man kjapp med å se dem og i tillegg postlegge dem på litt smarte tider så kommer det raskt nye i posten.

Vil absolutt anbefale film24. MEN for at flere skal unngå missforståelser så les FAQen (tydelig et par som byrde gjort det). Den er god og svarer på det meste.

Lykke til! Nå skal jeg se film... (Eller kanskje sove... :wow: )

Lenke til kommentar

Hvorfor leie når du kan eie, www.play.com :p Filmen kommer i postkassa, kjøper man på de bargin sakene så koster filmen det å betaler for å leie + bensin/busspenger ned til den lokale sjappa. Minuset er at det tar ca. 1 uke før filmene kommer pga den ******* tollen skal snoke på pakkene et par dager.

Lenke til kommentar

Jeg er nå i min 2. mnd som medlem. Jeg kan si at jeg er godt fornøyd. Jeg ser begge filmene den dagen jeg får dem og sender dem dagen etter. Blir mer enn 4 filmer i uka på meg. :D

Dessuten får jeg alltid det som er satt opp på listen min, jeg kan ikke skjønne at de sender filmer som ikke står oppført på listene deres? Merkelig syns jeg.

Lenke til kommentar
Det var da svært til negative erfaringer her da... Litt merkelig ettersom jeg bare har gode ord å komme med! :thumbs:

Dette er virkelig et konsept jeg liker... Utrolig kjekt å kunne dette opp en liste med filmer man har lyst å se - å så dumper dem i postkassa en etter en.

Har vært medlem i to mnd nå... I snitt har jeg fått 3 filmer i uka... Dette mener jeg er bra. Det er jo tross alt under 17 kr filmen... :thumbs: Er man kjapp med å se dem og i tillegg postlegge dem på litt smarte tider så kommer det raskt nye i posten.

Vil absolutt anbefale film24. MEN for at flere skal unngå missforståelser så les FAQen (tydelig et par som byrde gjort det). Den er god og svarer på det meste.

Lykke til! Nå skal jeg se film... (Eller kanskje sove... :wow: )

FAQen Hva skal man missforstå der da,det må du komme nermere inn på..

Nei jeg tror ikke jeg har gjort noen feil,dere har gjerne hatt max flaks,bare vent og se,skal garentere at nedturen kommer.Jeg har snakket med flere 10 tals personer på IRC og andre forum, som bannlyser F24,de er og blir en useriøs butikk.Siste mnd jeg var medlem fikk jeg ikke en enste film de 12 site dagene av mitt medlmskap.Jeg Skulle ikke forundre meg om det er samme personene som står bak P24,som driver pakeringsvirksomhet,som har vert et hott tema i Tv2 hjelper deg..

:no:

Lenke til kommentar

Jeg syns f24 er en bra ting. Her jeg bor så koster det 55,- for å leie en dvd film! Med f24 så koster det 199,- for billigste og får man bare 4 filmer i løpet av en hel mnd så har man ikke tapt noen ting på det. Dessuten kan man ha filmene så lenge man vil. Vi får se om den nedturen kommer. ;)

Lenke til kommentar
Jeg syns f24 er en bra ting. Her jeg bor så koster det 55,- for å leie en dvd film! Med f24 så koster det 199,- for billigste og får man bare 4 filmer i løpet av en hel mnd så har man ikke tapt noen ting på det. Dessuten kan man ha filmene så lenge man vil. Vi får se om den nedturen kommer. ;)

Vist du virkelig mener at det er ok med 4 filmer i mnd,

til tross at de reklamerer med lei så mange du vill, for den sum som

du har betalt for, da blir det sikkert ikke noen nedtur for deg??

En annen ting er at du har ikke klart og få inn i hodet ditt,hva denne debaten

dreier seg om,her er det snakk om at man ikke får så mange filmer man

vil,for noen av de summene de reklamrer for.. ;)

Lenke til kommentar

Klapp igjen. Jeg har da ikke sagt noen steder i dette emnet at man får så mange filmer man vil. Du kan kanskje vise meg en quote før du kommer fantasiløse ubrukelige beskyldninger? Det er kanskje du som ikke har fått noe i hodet ditt. Greit nok at _DU_ ikke har verdens beste erfaring med f24, men å komme med sånne utsagn er bare tåpelig.

Og hva så om jeg er fornøyd med 4 filmer i mnd? Hvis du hadde sett hva jeg hadde skrevet så hadde du fått med deg at her jeg bor så koster det 55,- for å leie en dvd film og de filmene kan man ikke ha så lenge man vil. Jeg tjener faktisk littebittegrann på å være medlem hos f24.no og jeg pleier faktisk å få flere filmer enn 4 i mnd. Den første mnd jeg var medlem så fikk jeg faktisk sett 11 filmer tilsammen. Er veldig godt fornøyd med det faktisk. Jeg er nå i min 2. mnd og har fått 4 filmer til nå og jeg har fortsatt 3 uker igjen til abonnementet stopper.

Lenke til kommentar

For de fleste tjenester og produkter vil noen ha dårlige erfaringer og de fleste ha brukbare/gode erfaringer. Ofte avhengig av forventninger til tjenesten/produktet. Jeg har aldri forventet å kunne leie ubegrenset med filmer. Konseptet i seg sjøl setter begrensing på hvor mange filmer man kan leie, filmene skal tross alt distribueres. Så teoretisk sett er det ikke mulig å klare mer enn 16 filmer pr mnd (posten bruker 1 dag fra deg til film24, de sender ut nye samme dag som de får tilbake fra deg, og posten bruker 1 dag til deg, og du returnerer 2 neste dag). Med flyttbare helligdager, du selv er borte en gang i blant eller har ikke tid til å se film samme kveld, så er 8 - 10 filmer i mnd trolig det maksimale man kan vente seg.

Selv har jeg i hovedsak positive erfaringer etter bruk av film24 i 8 mnd. Totalt leid 70 filmer, dvs en snittpris på ca kr 20. 1 film har vært defekt, og jeg har ennå ikke måttet vente mer enn 5 dager fra jeg sendte inn til jeg fikk nye. Vanligvis tar det 2 - 3 dager. Har aldri hatt mer enn 15 - 20 filmer på lista.

Eneste ulempen jeg ser er at man litt for ofte får de filmene man ikke har høyest prioritering på. Men så er også min erfaring at den lokale videosjappa som oftest har utlånt de mest populære filmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...