ritz00 Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 har delt internett med to PC-er i huset! dette via raspoeee jeg har i denne maskinen 2nettverkskort og ett i det andre.. problemet er att vi har ett gatelan med ca 8pcer og jeg vil altså inn der og og spille litt. men jeg finner ingen andre PC-er..den med 1nettverkskort finner dei. fins det noen program som ser om noen på gatelanet prøver og gå inn på internett? Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 glemte og si att PC-en søker ikke en gang etter andre PC-er! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Har du Internet Connection Sharing? Da må du sette de andre maskinene på 192.168.0.x nettet, da det er denne IP-rangen som maskinen med ICS deler ut. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 ok skal sei til dei att dei skall bruke den ipen. så var det program for og se om noen kobler seg mot internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå