Gå til innhold

Trenden trange jeans på menn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Er det noe jeg virkelig misliker så er det motetrender. De er så tåpelige. For noen få år siden var du superteit og gammel mann om du hadde sokkene opp. Nå er du det samme om du har sokkene ned eller bruker korte sokker.

"Fashion is a form of ugliness so intolerable we change it every six months."
-Oscar Wilde

Kle deg akkurat som du vil! Det er den letteste måten å skille deg ut ifra mengden på som et kvalitetsmenneske med egne tanker og meninger. Det er faktist det som er kult.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
fwj__ skrev (20 minutter siden):

Må da gå på salat diett for å få lårene gjennom skinny jeans, men det er vel trenden med mannfolk og mennesker generelt der de står på elektriske forflytningsmidler og får null lårmuskler.

Stretch - det meste får plass på innsiden ;)

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (7 timer siden):

Er det noe jeg virkelig misliker så er det motetrender. De er så tåpelige. For noen få år siden var du superteit og gammel mann om du hadde sokkene opp. Nå er du det samme om du har sokkene ned eller bruker korte sokker.

"Fashion is a form of ugliness so intolerable we change it every six months."
-Oscar Wilde

Kle deg akkurat som du vil! Det er den letteste måten å skille deg ut ifra mengden på som et kvalitetsmenneske med egne tanker og meninger. Det er faktist det som er kult.

Eneste gangen jeg er enig med deg! Kle deg som du vil.

Lenke til kommentar

Det er ikke noen trend nå på at jeans på menn skal være tight! Om noe skal de være superbaggy, det er bare å se hva en gjennomsnittlig vgs elev går med. Ingen på noen vgs vil bli sett i skinnyjeans, i hvert fall ikke i Oslo.

Siden du lager dette innlegget så regner jeg med at du er relativt ung, siden man etterhvert som man kommer opp i alder så finner man stort sett sin egen stil uavhengig av trender. Som modeller sier : finn deg et par jeans som passer til deg, så har du de hele livet.

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (7 timer siden):

 

Motetrender er ikke så ikke i seg selv. Så lenge folk klarer å ha et sunt forhold til de. Det er jo bare en hobby for de som synes klær og mote er interessant.

Mye annet som trender. Digitale dingser, biler, interiør, ord og fraser, apper, kunst, musikk, filmer.

Så lenge det ikke skjer mobbing mot de som ikke følger trendene så er det helt greit tenker jeg.

Det med trender gjør det også lett for de som ikke føler de har en helt egen stil å blende inn på, litt som skoleuniformer også gjør (selv om jeg ikke er fan av sistnevnte).

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...