Gå til innhold

Noen som kan lage en logo til meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg har vel min mening å si her inne. Ser at det er mange kritiske svar og lite kontruktiv kritikk. Tror ikke han hadde postet dette hvis han hadde visst at det fantes så barnslige mennesker her inne.

 

Her har du iallefall noen tips til siden

 

- hvis bakgrunn

- enkel logo

- noen linjer som skiller

 

Tar du utgangspunkt i dette finner du snart ut av det. Og trenger du mer hjelp så kan du sende meg en pm så skal jeg bistå deg med det.

 

Anders

Lenke til kommentar
Vel jeg har vel min mening å si her inne. Ser at det er mange kritiske svar og lite kontruktiv kritikk. Tror ikke han hadde postet dette hvis han hadde visst at det fantes så barnslige mennesker her inne.

De som svarte på den måten som du kaller "barnslig" er vel for det meste folk som henger mye i webdesign-delen her. Det vil si at de er vante til at folk alltid vil ha tilbakemelding på sider de viser frem, både på godt og vondt. Det hender ofte at sider blir slaktet på den måten - og når man har bedømt en god del sider, begynner man å bli flink til å finne designmessige "feil", noe sommerleir.net er proppe full av.

Lenke til kommentar
Vel jeg har vel min mening å si her inne. Ser at det er mange kritiske svar og lite kontruktiv kritikk. Tror ikke han hadde postet dette hvis han hadde visst at det fantes så barnslige mennesker her inne.

De som svarte på den måten som du kaller "barnslig" er vel for det meste folk som henger mye i webdesign-delen her. Det vil si at de er vante til at folk alltid vil ha tilbakemelding på sider de viser frem, både på godt og vondt. Det hender ofte at sider blir slaktet på den måten - og når man har bedømt en god del sider, begynner man å bli flink til å finne designmessige "feil", noe sommerleir.net er proppe full av.

Har selv jobbet med webdesign i snart 6 år nå og vet hva jeg snakker om. En som driver med webdesign vet å se forskjell på en amatør side eller ikke. Bedømmning deretter. Disse barnslige innleggene kan ikke skyves under en krakk fordi man kaller seg webdesigner.

 

Med slike tilbakemeldinger kommer man ingen vei, men man slutter kanskje å spørre om hjelp og tilbakemeldinger. Dette er ikke konstruktivt

 

Anders

Lenke til kommentar

Vel jeg vil si meg uenig. Hvis man sier til et barn at du duger ikke til noe, vil ikke dette barnet utvikle seg i riktig retning. Dette ville heller ikke du gjort hvis du første gangen gjorde noe du var stolt over, og alle sa til deg. Fy ****** for no dritt. Dette er ikke konstruktiv kritikk, men heller en gjeng wannabees som pga sin egen usikkerhet rakker ned på andre. Istedet for å rakke ned på alt du ser så kom heller med konstruktive forslag til siden.

 

Jeg har også tilbudt meg å gjøre dette, men har valgt å gjøre det på pm hvis dette er ønskelig. Jeg har ingen planer om å lage noe som hels ferdig men heller tilby min hjelp og erfaring.

 

Som sagt når du er sikker på deg selv, rakker du ikke ned på andre for å selv føle deg bedre. Da setter du deg heller ned å hjelper til :)

 

Dette var heller ikke ment som negativ til alle dere som svart på denne måten dere gjorde, men heller som en pekepin i den riktige retningen.

 

Anders

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...