Gå til innhold

Noen som kan lage en logo til meg


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi er en gjeng ungdommer som årlig arrangere en sommerleir for kajakkpadlere. Etter å ha sett de tøffe logoene dere lager / legger ut på denne siden, tenkte jeg å spørre dere om litt hjelp ;)

 

Noen som kan lage en logo til oss? For litt info om arrangementet kan man se www.sommerleir.net (litt ruskete frontpage-side på kjip server...)

 

 

Takker :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde lyst til å lage en logo, men når jeg så siden så jeg litt dårlig i magen :sick:

 

Du burde ta en tur innom Forum > Programmering > Webdesign .. spør om noen kan lage en side for deg.. så kan jeg lage en logo til deg.. uansett hvor fin logo du har så vil den se dårlig ut på den siden der.. det er som å sminke en gris. (beklager om jeg er litt frekk, men jeg skulle nettopp spise pizza men ble kvalm når jeg så siden)

Ta mitt råd og spørr noen på "Webdesign" (du kan også spørre om bare en logo der så vil du få mange flere tilbakemeldinger) ;)

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
det er som å sminke en gris. (beklager om jeg er litt frekk, men jeg skulle nettopp spise pizza men ble kvalm når jeg så siden)

GULLKORN! :w00t:

 

Det er så sant som Prowl sier det. En logo vil gjøre lite for den siden der, og da blir ikke spørsmålet om noen kan mekke en logo for deg, heller et helt design.

Lenke til kommentar
(litt ruskete frontpage-side på kjip server...)

LITT RUSKETE på en KJIP server!!! Må si det var veldig gode ord om siden.

Noe av det verste jeg har sett i min tid på internett.

Men kan vel ikke nekte deg noen logo.

Hvor mange PX vil du ha den på???

Si slitt om farge.

Kommer ikke til å passe på den siden uansett så......

 

NB! Jeg er i det gode hjørnet når jeg lager en logo til sånt skrap.

Lenke til kommentar

Hallo, selv om siden ikke var helt i topp, tror jeg det siste disse ungdommene trenger er slike negative kommentarer! De er engasjerte i å lage et produkt og ber om hjelp til det! I stedet for den negative holdningen synes jeg dere heller kan komme med konstruktiv kritikk. Hjelp dem på veien! Greit nok at en logo kanskje vil skape et "turbulens" og ikke helt passe inn! Hva med da og kanskje hjelpe dem med hele designet?

 

Noen som tørr?

Lenke til kommentar
Hallo, selv om siden ikke var helt i topp, tror jeg det siste disse ungdommene trenger er slike negative kommentarer! De er engasjerte i å lage et produkt og ber om hjelp til det! I stedet for den negative holdningen synes jeg dere heller kan komme med konstruktiv kritikk. Hjelp dem på veien! Greit nok at en logo kanskje vil skape et "turbulens" og ikke helt passe inn! Hva med da og kanskje hjelpe dem med hele designet?

 

Noen som tørr?

Jeg prøvde ikke å snakke dritt om dem, jeg hjalp dem , gav dem tips om hvor dem kan få flere tilbakemeldinger på logo +hjemmeside i samme slengen(som dem virkelig har bruk for)

Lenke til kommentar
Om du betaler er jeg MER en villig...

Jeg betaler ikke en skit! Har jo ingen ting med den siden å gjøre! Det var bare en utfordring! Synes det var teit av dere å rakke ned slik på dem, og kom derfor opp med en ide som kanskje kunne plassere dere i konkuranse med dem på en måte! Kanskje dere ikke blir så tøffe i trynet når deres arbeid blir presentert!? Eller så får dere kanskje en stor takk hvis det blir akseptert!

Lenke til kommentar

Ojoj, her bobler det i toppen ja :yes:

 

Du må ikke ta alt så innmari bokstavelig vettu, men det har seg faktisk slik at hvis du f.eks ser i "webdesign" så fosser det over av slike "lag en logo til meg"-poster, vi (det vil si oss i WD) er stort sett møkk lei av det. Det med betaling var ment for å understreke at dette faktisk i utgangspunktet er slikt arbeide man tar betalt for ;) Du kan jo komme med et forslag selv... :roll:

Lenke til kommentar
[quote name='maarstad' date='19/01/2004 : 18:12'] [quote](litt ruskete frontpage-side på kjip server...)[/quote]
LITT RUSKETE på en KJIP server!!! Må si det var veldig gode ord om siden.
Noe av det verste jeg har sett i min tid på internett.
Men kan vel ikke nekte deg noen logo.
Hvor mange PX vil du ha den på???
Si slitt om farge.
Kommer ikke til å passe på den siden uansett så......

NB! Jeg er i det gode hjørnet når jeg lager en logo til sånt skrap. [/quote]
Jøss!!!

Hva var det som skjedde her da? Ingen som har sett hjemmesiden til Fana Kajakklubb tydeligvis... Uansett: Siden er "frontpage-rot-i-hop". Har ikke hatt tid / anledning til å lære meg noe annet. Uansett: Takk for mye konstruktiv kritikk :roll:

Har full forståelse for dem som begynner å bli lei av å hjelpe andre gratis med diverse data-arbeid / problemer. Må i det hele tatt si at jeg er positivt overrasket / DYPT imponert over hvor mye god hjelp jeg tidligere har fått på forumet til hw.no.

Så, no hard feelings:)
Lenke til kommentar
Regel #1: IKKE svart bakgrunn (med mindre det er noe veldig spess..) Ikke bedre med en lys side da, siden det er sommer og greier lissom?! Jaja, skal slutte å whine. Kan du bruke denne?

 

sommerleir_logo.jpg

Ser bra ut den:)

 

Skal se om jeg kan overtale noen til å pusse opp siden. Er forsåvidt enig med deg. Hvit bakgrunn er bedre. Har ikke prøvd svart før... www.laksevaagkajakk.no er forhåpentligvis litt bedre?

 

Uansett, takk for hjelp:)

 

Martin

Lenke til kommentar

 

Hva var det som skjedde her da? Ingen som har sett hjemmesiden til Fana Kajakklubb tydeligvis... Uansett: Siden er "frontpage-rot-i-hop". Har ikke hatt tid / anledning til å lære meg noe annet. Uansett: Takk for mye konstruktiv kritikk :roll:

Får hive meg på denne diskusjonen...

Først og fremst: Smaken er som baken!

Er litt anti-MS, og har litt problemer med å like Frontpagelayout.

Den forrige sommerleir.net syne jeg egentlig var litt bedre... Selv om bakgunnen var svart.

Ang Fana Kajakklubb mener jeg selvgjort er velgjort. (hun(!) som har laget den har skrevet html-koden selv). Ok brunfargen er ikke helt på topp, men den gir mer "sjel" til siden enn en helt hvit firkantet en.

 

 

Savner historikken på sommerleir.net, men den kommer vel etterhvert...

Lenke til kommentar

 

Hva var det som skjedde her da? Ingen som har sett hjemmesiden til Fana Kajakklubb tydeligvis... Uansett: Siden er "frontpage-rot-i-hop". Har ikke hatt tid / anledning til å lære meg noe annet. Uansett: Takk for mye konstruktiv kritikk :roll:

Får hive meg på denne diskusjonen...

Først og fremst: Smaken er som baken!

Er litt anti-MS, og har litt problemer med å like Frontpagelayout.

Den forrige sommerleir.net syne jeg egentlig var litt bedre... Selv om bakgunnen var svart.

Ang Fana Kajakklubb mener jeg selvgjort er velgjort. (hun(!) som har laget den har skrevet html-koden selv). Ok brunfargen er ikke helt på topp, men den gir mer "sjel" til siden enn en helt hvit firkantet en.

 

 

Savner historikken på sommerleir.net, men den kommer vel etterhvert...

Så du følger med berlis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...