Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Eller midt i mellom? Hva trives du best med selv? Skjegg og bart i tillegg, eller helt glatt? Vi bare lurer litt. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. oktober Forfatter Del Skrevet 10. oktober (endret) Så hyggelig at en kvalitetskar så min tråd . Har @Maskinfører aldri hatt langt/lengre hår? Endret 15 timer siden av Sviskepott 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Langt hår, alltids likt langt hår. 😏😏 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden ...hvis jeg hadde vært mann så hadde jeg nok hatt langt hår jeg også...og skjegg og artistisk look. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Fra en oldis her (65 år): Har kort hår, glattbarbert. Har hatt skulderlangt hår og har hatt 5 mm pigg. Men liker best kort hår som steller seg selv. Har alltid vært glattbarbert, har riktignok prøvd å droppe barbering noen ganger, maks 3 uker, men liker det ikke! 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Når moten sier superkort på sider og i nakke og litt fyldig oppå, så gjør de fleste det. Mange menn og gutter har kjempefin hårkvalitet, men de får aldri vite om det når alt skal snaues kort hele tiden. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Sviskepott skrev (På 10.10.2024 den 4:54 AM): Så hyggelig at en kvalitetskar så min tråd . Har @Maskinfører aldri hatt langt/lengre hår? Bare koselig 🤗 nei aldri hatt langt hår ☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå