Gjest b467d...71a Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Jeg er i jobb, og jobben gir jo mening. Men familielivet og fritiden er det som er viktig for meg. Kanskje lett å sette ris på det når man er på jobb hver dag. Men prøv godta at du er ufør og slik er situasjonen din. Du er ikke noe dårligere enn andre fordi om du er ufør. Fyll dagene dine med det som gjør deg glad. Om det er Netflix, turer, besøk, hobbyer som strikking og småprosjekter. Skaffe deg en hund etc Anonymous poster hash: b467d...71a Lenke til kommentar
Nasjonalisten Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Ikke la deg fange eller defineres av å være Ufør. Det finnes nesten ingen i verden som er uansettelig eller i det minste unyttig, selv mentalt tilbakestående folk kan stable hyller, og jeg har sett folk uten alle 4 lemmer gjøre fysisk krevende jobber som å bytte dekk. Tenk deg at stephen hawking kun klarte å bevege sine øyne, og var fremdeles nyttig. Noe så enkelt som å plukke søppel i bygda/byen/nabolaget kan bidra til at tusenvis får det bittelitt bedre hver dag. Jeg vil oppfordre deg til å tenke deg til hvilke jobber du kan gjøre, så kan du gjøre det frivillig eller profesjonelt, hva du for eksempel klarer å gjøre for deg selv, som å lage mat eller gå tur, det er arbeid rundt disse enkle oppgavene, som å gå tur med andres dyr, eller lage mat for folk, renhold, osv. Kanskje du kan være støttekontakt for noen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå