SommerSolo Skrevet 18. august Forfatter Del Skrevet 18. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på verken Nordpolen eller Sydpolen. Ikke jeg heller og jeg har heller aldri vært på månen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Saharaørkenen. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 18. august Forfatter Del Skrevet 18. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Saharaørkenen. Ikke jeg heller og jeg har aldri spist spist snegler Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri spist froskelår. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri stukket snabben min inn i eksosrøret på en bil. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ikke Cassidy Tvillingene heller, Ciara er jente og har ikke snabb og Ciaran har aldri tenkt å stikke snabben i noe eksosrør. Vi har aldri stappet kaktuser inni munnene våre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket et kaktus drikke. Men jeg har drukket leskedrikke lagd av plante. Aloe Vere driken er veldig god. 😋😋😋 Endret 27. august av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Det har ikke Cassidy Tvillingene men vi synes at det ser godt ut.😋😋 Vi har aldri vært inne på et slakteri. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august (endret) Ikke sånn jeg kan huske. Jeg har aldri sett en koala i virkeligheten. Endret 27. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sett en kenguru i virkeligheten?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått som dumpster diving. Endret 28. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hoppet til butikken på hoppeballer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september (endret) Ikke jeg heller. Har du klappet en ellefant før? Det har jeg. Endret 6. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har aldri holdt levende slanger i hendene våre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Det har jeg. Det føles som som om man berører lær. Jeg har aldri eid tonnevis av sko. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri eid en motorbåt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå