Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært noe glade i alkohol. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Drikker skjeldent alkohol. Så, det er ikke problem for meg. 😃😃 Med andre ord, jeg drikker det med glede en skjeldent gang. 🙃🙃 Jeg har aldri sett en hyene i virkeligheten. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sett en sjakal i virkeligheten. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 15. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sett en sjakal i virkeligheten. Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri døgnet to netter Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Det har Cassidy Tvillingene da vi gikk på ungdomsskolen. Vi har aldri likt smaken av øl eller vin. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 15. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden): Det har Cassidy Tvillingene da vi gikk på ungdomsskolen. Vi har aldri likt smaken av øl eller vin. Det har jeg. Men jeg har aldri hoppet 15meter Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært om bord i et helikopter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært en uteligger. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært om bord i en U-båt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt voldtatt. Takk og lov. 😌😌 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august Ikke Cassidy Tvillingene heller heldigvis.😔😔 Vi har aldri vært om bord i en seilskute. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 16. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august Det har jeg. Men jeg er ikke en mann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august (endret) Jeg er mann. 😁 Jeg har aldri slutt og klæ meg i dameklær. 👗👠💄 Det kommer heller ikke til og skje. 😏 Endret 16. august av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august Det støtter Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært oppe på en fjellklippe. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 16. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august Det har jeg. Jeg har vært på prekestolen flere ganger. Men jeg har aldri hengt opp gardiner Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vasket klær i elven. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 18. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri sovet i et sengetøy mer enn 14 dager Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Rapporter Del Skrevet 18. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært om bord på en seilskute. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 18. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august Det har jeg. Men jeg har aldri sovnet av å telle sauer Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Rapporter Del Skrevet 18. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på verken Nordpolen eller Sydpolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå