SommerSolo Skrevet 9. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Ikke Cassidy tvillingene heller. Vi har aldri spilt i korps. Ikke jeg heller og jeg synes at korps er booring Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Det synes Cassidy Tvillingene også. Vi har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Det synes Cassidy Tvillingene også. Vi har aldri hoppet i fallskjerm. Det har jeg. Men jeg har aldri knekt foten Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Rapporter Del Skrevet 10. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri flydd i luftballong. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Ikke jeg heller Jeg har aldri likt å gå på ski. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august (endret) Det har jeg. Men det er år og dager siden jeg har gått på ski nå. Jeg har aldri likt lasagne i min voksne alder. Endret 11. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Det elsker Cassidy Tvillingene i vår voksne alder. Vi har aldri likt smaken av brunost. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det elsker Cassidy Tvillingene i vår voksne alder. Vi har aldri likt smaken av brunost. Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å slutte å sutre Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Det har Cassidy Tvillingene sluttet med da vi var småbarn, for vi synes at sutring bare er irriterende barnslig og dumt. Vi har aldri holdt på med fjellklatring. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det har Cassidy Tvillingene sluttet med da vi var småbarn, for vi synes at sutring bare er irriterende barnslig og dumt. Vi har aldri holdt på med fjellklatring. Men jeg er barnslig av og til. Men jeg har aldri tenkt at jeg skal få grått hår Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Ikke Cassidy Tvillingene heller, men vi kan nok ikke gjøre så mye med evolusjonen. Vi har aldri smakt hvalkjøtt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august (endret) SommerSolo skrev (På 11.8.2024 den 10:26 PM): Men jeg har aldri tenkt at jeg skal få grått hår Lykke til med det du. 😏😏 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 11.8.2024 den 10:30 PM): Ikke Cassidy Tvillingene heller, men vi kan nok ikke gjøre så mye med evolusjonen. Vi har aldri smakt hvalkjøtt. Det har jeg. Det er veldig godt. 😋😋 Ja har aldri smakt den svenske delikatessen surströmming. Endret 13. august av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Det har Cassidy Tvillingene, og vi kan bekrefte at det er godt.😋😋 Vi har aldri spist franske snegler. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt innmat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august (endret) Innmat!!! Mener du innvoller, @VULPES ZERDA? Hvis ja, da blir svaret, det liker jeg. Elsker trøket reinhjerte. Margebein er også drit godt. Leverpostei er også godt. 😋😋😋 Jeg har aldri gått 100 mil på en og samme dag. Endret 14. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 14. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august TheDarkSycamore - SCM skrev (18 timer siden): Lykke til med det du. 😏😏 Tilbake til leken: Det har jeg. Det er veldig godt. 😋😋 Ja har aldri smakt den svenske delikatessen surströmming. Takk jeg skal ikke få det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Innmat!!! Mener du innvoller, @VULPES ZERDA? Hvis ja, da blir svaret, det liker jeg. Elsker trøket reinhjerte. Margebein er også drit godt. Leverpostei er også godt. 😋😋😋 Jeg har aldri gått 100 mil på en og samme dag. Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri spist froskelår. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august SommerSolo skrev (1 time siden): Takk jeg skal ikke få det. Skal ikke få det!! Det er jo en naturlig ting og få det. Så, ergo, derfor lykke til med det. 😏 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri spist froskelår. Ikke jeg heller. Jeg har aldri eid en motorsykkel. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri eid mopeder. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri snuset kokain. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå