SommerSolo Skrevet 7. august Forfatter Del Skrevet 7. august Sviskepott skrev (15 minutter siden): Ikke jeg heller fysisk. Jeg har aldri tenkt at jeg skulle ha vært født og oppvokst på gård. Jeg har aldri bodd i høyblokk Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Det har Cassidy Tvillingene da vi var barn. Vi har aldri bodd på en bondegård. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Det har jeg. Jeg har planer om og legge meg snart. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har planer om å dra på fisketur rundt klokken 06.00. I dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Ikke jeg. Jeg har planer og si god natt nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har akkurat drukket vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 8. august Forfatter Del Skrevet 8. august Jeg har aldri hoppet til butikken Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august (endret) Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har akkurat spist Fish and Chips nå.🐟🐟🍟🍟😋😋 Endret 8. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 8. august Forfatter Del Skrevet 8. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har akkurat spist Fish and Chips nå.🐟🐟🍟🍟😋😋 Jeg har aldri spist rå fisk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Det har Cassidy Tvillingene for vi elsker sushi. Vi har aldri spist hvalkjøtt. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Forfatter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Det har Cassidy Tvillingene for vi elsker sushi. Vi har aldri spist hvalkjøtt. Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri syklet til Kina Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på lange sykkelturer. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Forfatter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på lange sykkelturer. Det har jeg men jeg har aldri danset på bordet Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Det har Cassidy Tvillingene gjort på moro da vi var barn. Vi har aldri løpt maraton. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Forfatter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det har Cassidy Tvillingene gjort på moro da vi var barn. Vi har aldri løpt maraton. Det har jeg. Jeg har aldri hatt hjerteinfarkt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Ikke Cassidy Tvillingene heller heldigvis. Vi har aldri sneket oss inni en kirke og spilt rockemusikk på fullguffe. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Forfatter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller heldigvis. Vi har aldri sneket oss inni en kirke og spilt rockemusikk på fullguffe. Heheh ikke jeg heller. Jeg har heller aldri brutt meg inn noen sted. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Det har Cassidy Tvillingene gjort som rampestreker da vi var barn og tenåringer. Vi har aldri sunget i kor. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Forfatter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det har Cassidy Tvillingene gjort som rampestreker da vi var barn og tenåringer. Vi har aldri sunget i kor. Ikke jeg heller. Jeg har aldri sagt vært et englebarn Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Ikke Cassidy tvillingene heller. Vi har aldri spilt i korps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå