Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sittet på hesteryggen. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sittet på hesteryggen. Det har jeg men jeg har aldri sittet på en elefant Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sittet på verken en kamel eller en dromedar. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sittet på verken en kamel eller en dromedar. Ikke jeg heller men jeg har sittet på en okse Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri dykket på havets bunn. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri dykket på havets bunn. Det har jeg men jeg har aldri stupt fra 5. meteren Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært ute på det åpne hav om bord i en fiskebåt. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært ute på det åpne hav om bord i en fiskebåt. Det har jeg men jeg har aldri fått torsk på kroken Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri spist hvalkjøtt. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har jeg. Jeg har aldri kunnet spille saxofon. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri kunnet spille klaver. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Jeg kan "plonke" på et piano, men ikke proft. Jeg har aldri sloss på ramme alvor. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har dessverre Cassidy Tvillingene da vi var barn og yngre tenåringer, da kom vi ofte i bråk med andre på vår alder. Vi har aldri likt lærerne og rektorene da vi gikk på skolen. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Det har dessverre Cassidy Tvillingene da vi var barn og yngre tenåringer, da kom vi ofte i bråk med andre på vår alder. Vi har aldri likt lærerne og rektorene da vi gikk på skolen. Ikke jeg heller. Jeg har aldri hinket til butikken Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri drevet med fjellklatring. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri drevet med fjellklatring. Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt makrell i tomat Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det liker Cassidy Tvillingene veldig godt. Vi har aldri vært i Australia eller i New Zealand. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene veldig godt. Vi har aldri vært i Australia eller i New Zealand. Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt edderkopper Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det gjør Cassidy Tvillingene vi synes at edderkopper er fascinerende dyr. Vi har aldri vært i verken USA eller Canada. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. august Rapporter Del Skrevet 7. august Ikke jeg heller fysisk. Jeg har aldri tenkt at jeg skulle ha vært født og oppvokst på gård. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå