TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 Det har jeg. Eier ikke bil nå da. Gjorde det før når jeg var yngre. Jeg har aldri hatt ordentlig sex med samme kjønn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 Ikke vi heller Vi har aldri kjørt traktor Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 10. desember 2024 Del Skrevet 10. desember 2024 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt svoren på ribba. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2024 Del Skrevet 10. desember 2024 Vi elsker svoren på ribben, vi synes at svoren er det beste på hele ribben Vi har aldri kjørt verken snøscooter eller vannscooter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2024 Del Skrevet 14. desember 2024 Det har jeg. Mer konkret, jeg har kjørt sneskuter, men.. ...jeg har aldri kjørt vannskuter. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember 2024 Del Skrevet 14. desember 2024 Ikke vi heller Vi har aldri likt lutefisk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg er heller ikke så glad i fisk, men jeg kan spise det. 🙃🙃 Jeg har aldri i Ukraina. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 Ikke vi heller Vi har aldri vært i Mongolia Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt helikopter Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ikke vi heller Vi har aldri hoppet på ski Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Det har jeg. Jeg har aldri likt tv serien Friends. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Vi har aldri sett på den serien, så vi vet ikke om vi liker den Vi har aldri stått på snowboard Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) Det har jeg men VELDIG lenge siden. Jeg har aldri vært i JAPAN(Hadde vært gøy da) Endret 15. januar av Ryuuou Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært i Kina Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet søndag kl 09:33 Del Skrevet søndag kl 09:33 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i India. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 10:50 Del Skrevet søndag kl 10:50 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blidt døpt i voksen alder. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:21 Del Skrevet søndag kl 12:21 Ikke vi heller Vi har aldri vært i Pakistan Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet søndag kl 15:33 Del Skrevet søndag kl 15:33 Ikke jeg heller. Jeg har aldri prøvd VR(høres interessant ut) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:45 Del Skrevet søndag kl 17:45 Ikke vi heller Vi har aldri vært på Sri Lanka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå