SommerSolo Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Jeg har aldri dykket med delfiner Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri likt rosenkål. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri likt rosenkål. Ikke jeg heller. Jeg har aldri snorket om natten 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har jeg nok i mengder. Jeg har aldri blitt vekket av noen og bedt om å slutte å snorke. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri balansert på line. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri balansert på line. Det har jeg. Jeg har aldri spist snegler Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri spist blekksprut. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri spist blekksprut. Ikke jeg heller. Jeg har aldri fått advarsler her inne Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har dessverre Cassidy Tvillingene vi fikk noen advarsler her inne i 2018 da vi var nye her på forumet. Vi har aldri blitt utestengte fra noen forum. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det har dessverre Cassidy Tvillingene vi fikk noen advarsler her inne i 2018 da vi var nye her på forumet. Vi har aldri blitt utestengte fra noen forum. Det har jeg. Jeg har aldri vært flink til å høre etter Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller egentlig. Vi har aldri likt å bli fortalt hva vi kan få gjøre og hva vi ikke kan få gjøre. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller egentlig. Vi har aldri likt å bli fortalt hva vi kan få gjøre og hva vi ikke kan få gjøre. Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt at noen blir sure på meg . Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har aldri Cassidy Tvillingene brydd oss noe særlig om, for vi har vært vant med fra oppveksten vår at folk ble sure på oss. Vi har aldri vært i Afrika. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det har aldri Cassidy Tvillingene brydd oss noe særlig om, for vi har vært vant med fra oppveksten vår at folk ble sure på oss. Vi har aldri vært i Afrika. Det har jeg. Men jeg har aldri spist Kiwi Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært i Amerika. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært i Amerika. Det har jeg. Jeg Har aldri snakket dansk Endret 6. august av SommerSolo Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri snakket svensk. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri snakket svensk. Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt norsk på skolen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri lært å snakke tysk. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri lært å snakke tysk. Det har jeg. Jeg har aldri hatt ring i nesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå