kjell arne halv Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Hei. Håper noen kan dette bedre enn meg. Har helt ny pc med windows 11, og har et irriterende problem. Når jeg er pålogget å starter pc`n på nytt for å logge på en annen konto så får jeg beskjed at en annen bruker er pålogget . i oppgave beahndling så står den forrige påloggete kontoen og må logge den av . Jeg trodde at den kontoen ble automatisk avlogget når jeg startet pc`n på nytt? Hva gjør jeg for å ordne opp i det. Takk Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Du trenger ikke starte på nytt for å få til dette, du logger bare av og logger på ny konto. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august 4 hours ago, kjell arne halv said: Når jeg er pålogget å starter pc`n på nytt for å logge på en annen konto Hvordan gjør du dette? Klikker du på Start-knappen og deretter på Av/På-knappen, og til slutt Restart? Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 5. august Forfatter Del Skrevet 5. august (endret) OK Endret 5. august av kjell arne halv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå