joh-so Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har pent lite greie på hva de tallene faktisk betyr, men vet at jo lavere de er jo bedre er brikkene. Går det ann å klokke om? Har en gammel 3 brikke i maskina, men finner bare 2,5 i salg. Kjører disse problemfritt sammen? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvis brikkene ellers er spesifisert likt bør det fungere. Muligens vil cas 3 brikka greie cas 2.5 også, hvis ikke må du kjøre begge på cas 3. Prøv deg fram med forskjellige innstillinger i bios. Test gjerne minnet med memtest86. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 tviler på at det blir problem å kjøre den 2.5 brikka på 3 uansett, så de skal nok gå sammen, om på litt lavere hastighet...men det kan jo være at den 3 brikka vil kjøre på 2.5, som muffinman sa... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 er ikke alle ddr brikker 2.5? i sd-ram tiden kunne man jo ikke kjøre brikkene på cas 2.5.. var vel bare 2 og 3 som gjaldt.. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 er ikke alle ddr brikker 2.5?i sd-ram tiden kunne man jo ikke kjøre brikkene på cas 2.5.. var vel bare 2 og 3 som gjaldt.. nei, DDR-SDRAM'en min er cas 2.0, og jeg har faktisk cas 2.5 på noen SDR-SDRAM brikker. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 er ikke alle ddr brikker 2.5?i sd-ram tiden kunne man jo ikke kjøre brikkene på cas 2.5.. var vel bare 2 og 3 som gjaldt.. nei, DDR-SDRAM'en min er cas 2.0, ehh, seff vet jeg at man får ddr med cas 2.. ekke helt dum heller da, men det som var standard (i lett betydning) FØR var 2.5.. og jeg har faktisk cas 2.5 på noen SDR-SDRAM brikker. show me.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå