SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Sviskepott skrev (1 minutt siden): Ja.😴 Våkner du ofte om natten? Ja. Våkner du? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ja!! Sliter du ofte med å få sove?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja!! Sliter du ofte med å få sove?? Ja. Liker dere å spise sukker fra skåla? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ja!! Liker du sterk krydret mat?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja!! Liker du sterk krydret mat?? Nei. Liker dere å tulle? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ja. Kjenner du ei tulle med øyne blå? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Skjønner ikke spørsmålet, nei tror jeg. 🙄🤔 Har du dakimakura? Hvis du ikke vet hva det er, se her: https://no.wikipedia.org/wiki/Dakimakura Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Sviskepott skrev (1 minutt siden): Ja. Kjenner du ei tulle med øyne blå? Nei. Likere du å banne? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august (endret) SommerSolo skrev (2 minutter siden): Nei. Likere du å banne? Du hoppet over mitt spørsmål. 😲 Endret 6. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Du hopper over mitt spørsmål. 😲 Vet ikke hva det betyr 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Nei. Likere du å banne? Ja!! Liker du å høre på musikk?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august (endret) SommerSolo skrev (2 minutter siden): Vet ikke hva det betyr Hvorfor tror du at jeg skrev; hvis du ikke vet hva det er, se her? 😳 Sjekk linken jeg postet, da finner du det ut. 🤗 Endret 6. august av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja!! Liker du å høre på musikk?? Ja. Liker du å filosofere? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du at jeg skrev; hvis du ikke vet hva det er, se her? Sjekk linken jeg postet, da finner du det ut. 🤗 Du kan si hva det betyr Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ja!! Skriver du dikt?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Du kan si hva det betyr Du kan ikke forvente at alle skal beskrive noe vær gang. 😏 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja!! Skriver du dikt?? Nei Jeg tar min forrige på nytt: Har du dakimakura? Hvis du ikke vet hva det er, se her: https://no.wikipedia.org/wiki/Dakimakura Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Du kan ikke forvente at alle skal beskrive noe vær gang. 😏 Nei Jeg tar min forrige på nytt: Har du dakimakura? Hvis du ikke vet hva det er, se her: https://no.wikipedia.org/wiki/Dakimakura Da kan du ikke forvente svar :d Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja!! Skriver du dikt?? Ja. Kan dere alfabetet baklengs? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Nei!! Snakker du kinesisk?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nei!! Snakker du kinesisk?? Nei. Skakker du spansk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå