TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Spiste middag for ca et kvarter siden. Liker du denne potetgullen her? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Cassidy Tvillingene synes at den potetgullsmaken der er skikkelig digg, både Ciaran og Ciara. Liker du baconsvor?? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Det gjør jeg. Liker du gulrøtter bedre enn baconsvor? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Det er nok ikke tilfellet hos Cassidy Tvillingene. Liker du pærer?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Har mange lyspærer her. 💡💡 🥴🥴 Tuller bare, jeg spiser pærer, det gjør jeg. 🍐🍐 Liker du ord som har dobbel betydning? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene digger sånne ord. Er du glad i ordspill?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Sånn passe faktisk. Bruker du eldgamle ord, som besteforeldrene eventuelt oldeforeldrene dine brukte, som ikke lenger eksisterer i dag? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden): Sånn passe faktisk. Bruker du eldgamle ord, som besteforeldrene eventuelt oldeforeldrene dine brukte, som ikke lenger eksisterer i dag? det gjør jeg på tull til tider. Jeg kan si asjett i stedetfor fat eller tallerkenen. Gjør du? Endret 23. august av SommerSolo Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Asjett er et ord som Cassidy Tvillingene bruker svært sjeldent. Er du flink til å snakke engelsk?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Asjett er et ord som Cassidy Tvillingene bruker svært sjeldent. Er du flink til å snakke engelsk?? Engelsk er et språk jeg bruker daglig. Er du? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene synes at vi takler engelsk like bra som norsk. Snakker du tysk?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at vi takler engelsk like bra som norsk. Snakker du tysk?? Det gjør jeg også. Gjør du? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene snakker nok ikke tysk noen av oss. Er du trøtt i kveld?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Cassidy Tvillingene snakker nok ikke tysk noen av oss. Er du trøtt i kveld?? Ikke i natt. Er redd jeg ikke får sove natt. Skål. Skal dere være våken? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Cassidy Tvillingene har planer om å være våkne i natt som vanlig. Skal du døgne i natt?? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Har tenkt å sove i natt. Er du glad i regn? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Cassidy Tvillingene liker regn bedre enn solsteik om sommeren, selv om regnvær ikke er favorittværet vårt. Liker du snø?? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Snø er koselig særlig når det snør men litt upraktisk så litt delt egentlig 🤔 Liker du klassisk musikk? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Cassidy Tvillingene synes at det finnes mye bra klassisk musikk. Liker du Pønk Rock?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Jeg er nesten alt etende når det kommer til musikk. Så jeg hører på det. 😏 Har du sett absolutt hele streamen min i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå