SommerSolo Skrevet 10. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser ikke på tv vi. Hører du på radio nå?? Noen ganger. Hører dere på nrk? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Rapporter Del Skrevet 10. august Cassidy Tvillingene hører mye på NRK P1 og på NRK P1+ vi. Liker du å lese bøker?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene hører mye på NRK P1 og på NRK P1+ vi. Liker du å lese bøker?? Det gjør jeg hver dag. Leser dere? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Rapporter Del Skrevet 10. august Det hender at Cassidy Tvillingene liker å lese bøker av og til vi. Abonnerer du på noen aviser?? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Gjorde det innimellom før men ikke nå Har du en favoritt podcast? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene har nok ingen favoritt podcast vi. Liker du å løse kryssord?? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Det er mer fatterns greie selv om jeg hjelper han med mytologiske spørsmål og sånn Liker du metal musikk? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Noe av det- Har du vasket gulvet denne uka? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Vet at det trengs. Har ikke gjort det på lenge. Har du sett på OL i år? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene ser ikke på OL vi. Skal du streame i kveld?? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august (endret) Strømmer kun strømpebukser på nett. Forsto du hva jeg mente? Endret 13. august av Milhouse85 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Cassidy Tvillingene forsto noe av det vi. Spiser du kveldsmat nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Ikke akkurat nå, det blir senere i natt. Har du noen gang spilt på en konsoll? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Det har Cassidy Tvillingene noen ganger da vi var barn. Har du planer om å drikke brus i natt?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 14. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Det har Cassidy Tvillingene noen ganger da vi var barn. Har du planer om å drikke brus i natt?? Det vil jeg ha i kveld. Vil du ha vann i kveld? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Cassidy Tvillingene vil ha både brus og vann i kveld vi. Vil du ha ostesmørbrød i kveld?? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august Ikke i kveld, i dag blir det nok noe helt annet tror jeg, kanskje pølser eller torsk eller noe?🤔 Har du noen planer for helgen? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august Cassidy Tvillingene skal bare slappe av i helgen vi.😊😊 Har du lest i bøker i dag?? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august Har ikke lest bøker hittil i dag men kanskje senere, har kjøpt en liten roman jeg kanskje vil lese?🤔 Skal du kose deg med noe godt i dag? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august (endret) Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår Doble Quarter Pounder meny på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Har du spist noe god kveldsmat i dag?? Endret 17. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå