SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Milhouse85 skrev (1 minutt siden): Liker og liker fru Blom. Har du noe på lur? Milhouse85 skrev (2 minutter siden): Liker og liker fru Blom. Har du noe på lur? Ikke i dag. Hvilket godteri liker du best? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene liker mye forskjellig godteri vi. Liker du kokosboller?? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker mye forskjellig godteri vi. Liker du kokosboller?? Det gjør jeg. Liker dere sure godterier? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene liker godt sure godterier vi. Liker du lakris?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker godt sure godterier vi. Liker du lakris?? Det er godt det. Har dere mange venner? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene har en del venner her på Diskusjon, men der ute i The Real Life har vi bare hverandre. Har du kjæledyr?? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en del venner her på Diskusjon, men der ute i The Real Life har vi bare hverandre. Har du kjæledyr?? Det har jeg. Har dere? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene har ikke kjæledyr nå vi. Kunne du tenkt deg å bo på en bondegård?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ikke kjæledyr nå vi. Kunne du tenkt deg å bo på en bondegård?? Det hadde vært fint. Kunne dere det også? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene kunne godt ha tenkt oss å bo på en bondegård. Kunne du tenkt deg å bo i en hytte i skogen?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kunne godt ha tenkt oss å bo på en bondegård. Kunne du tenkt deg å bo i en hytte i skogen?? Bare hvis jeg hadde hatt Netflix. Skal vi sove snart? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene skal ikke sove nå vi. Kunne du tenkt deg å bo i en hytte på fjellet?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal ikke sove nå vi. Kunne du tenkt deg å bo i en hytte på fjellet?? Bare hvis jeg fikk servert mat alt jeg ville ha gratis. Bruker dere mye penger på mat? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene bruker nok dessverre mye penger på mat vi. Dyrker du dine egne grønnsaker?? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Dessverre, balkongen er muligens litt i minste laget 🤔 Liker du spinat? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene har ikke spinat som vår yndlingsmat men vi spiser det. Har du spist hvalkjøtt?? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har jeg og det er veldig godt når det er riktig laget. Er du glad for tiden? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene er nok nokså glade nå vi. Har du spist iskrem i kveld?? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har jeg så sannelig! Har du iskrem i hus, nok til resten av uka? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det har Cassidy Tvillingene, vi har alltid iskrem i huset. Liker du å prøve nye iskremsmaker?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå