Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene bygger ikke med Lego vi. Liker du å legge puslespill?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene bygger ikke med Lego vi. Liker du å legge puslespill?? Det har jeg gjort i sommer. Får dere det til? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Puslespill? Det hender det. Når man legger puslespill, så skal det visst helst limes og has på veggen, men gjør du det sånn? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene pleier å ramme inn puslespillene våre i rammer og henge de opp på veggen etter at vi har puslet dem. Liker du å spille kortspill og brettspill?? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier å ramme inn puslespillene våre i rammer og henge de opp på veggen etter at vi har puslet dem. Liker du å spille kortspill og brettspill?? Ofte, spesielt quiz. Kan dere gangetabellen på rams? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene er elendige i matematikk, så vi kan nok ikke gangetabellen utenat. Liker du å tegne?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er elendige i matematikk, så vi kan nok ikke gangetabellen utenat. Liker du å tegne?? Vet ikke Liker dere å male? Endret 6. august av SommerSolo Glemte meg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene liker veldig godt å male vi. Liker du å bade i sjøen?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt å male vi. Liker du å bade i sjøen?? Det gjør jeg. Synes dere at jeg kunne vært sjef? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Jeg nå Forlater dere å denne samtalen til dere å du fått vett i hode bredere med dere å du @SommerSolo @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )ikke bare dere 2 ok Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Jeg nå Forlater dere å denne samtalen til dere å du fått vett i hode bredere med dere å du @SommerSolo @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )ikke bare dere 2 ok 😮😮😮😮😮 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august (endret) SommerSolo skrev (13 minutter siden): Det gjør jeg. Synes dere at jeg kunne vært sjef? Cassidy Tvillingene tenker at du hadde blitt en bra sjef vi. Vi har aldri vært i Asia. Endret 6. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at du hadde blitt en bra sjef vi. Vi har aldri vært i Asia. Det har jeg. Var dere født i 1966? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene er født den 30. november 2003 vi. Var du født i 1967?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er født den 30. november 2003 vi. Var du født i 1967?? Nei. Synes dere 2000 tallet er best? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ja!! Liker du iskrem?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja!! Liker du iskrem?? Ja. Liker du sauer? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja!! Liker du iskrem?? Er ikke poenget å IKKE si ja eller nei? 😜 Iskrem er krem med is, og is går bra med krem og krem går bra med is - selv om iskrem er noe helt annet; som jeg også kan like. Endret 6. august av Milhouse85 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Milhouse85 skrev (2 minutter siden): Er ikke poenget å IKKE si ja eller nei? 😜 Iskrem er krem med is, og is går bra med krem og krem går bra med is - selv om iskrem er noe helt annet; som jeg også kan like. Du har rett. Liker du godteri? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Liker og liker fru Blom. Har du noe på lur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå