SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har mørkerødt hår begge to. Har du blondt hår?? Det har jeg aldri hatt. Har dere blå øyne? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene har grønne øyne begge to. Har du brune øyne?? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Jeg har blå øyne 🔵🔵 Liker du/dere å tegne? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene liker godt å tegne vi. Liker du å lese bøker?? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Jeg har alltid vært glad i å lese bøker, helt siden før jeg kunne lese 😆 Har du/dere en favoritt sjanger? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august (endret) Cassidy Tvillingene har mange favoritt sjangere vi. Liker du å lese aviser?? Endret 5. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har mange favoritt sjangere vi. Liker du å lese aviser?? Leser dagens nærlingsliv hver dag. Leser dere norsk ukeblad? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene leser aldri ukeblader vi. Er du interessert i politikk?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene leser aldri ukeblader vi. Er du interessert i politikk?? Ikke at all. Synes dere at politikk er gøy? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Mer deprimerende egentlig Liker du/dere grøssere? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene elsker grøssere?? Er du interessert i religion?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker grøssere?? Er du interessert i religion?? Tenker mye på hva som skjer etter døden. Savner du noen? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene savner onkelen vår Daniel ( Danny ) som døde den 6. september 2012 av heroinoverdose bare 30 år gammel. Er du trist?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene savner onkelen vår Daniel ( Danny ) som døde den 6. september 2012 av heroinoverdose bare 30 år gammel. Er du trist?? Litt siden det er kveld. Er dere tvillingene søsken eller kjærester? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene er søsken, vi er bror og søster tvillinger og bestevenner. Har du kjæreste?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er søsken, vi er bror og søster tvillinger og bestevenner. Har du kjæreste?? Ikke enda. Synes dere leken er gøy? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene synes at denne leken er veldig spennende, vi føler at vi blir kjente med andre brukere her. Har du planer om å starte flere tråder her på Diskusjon?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at denne leken er veldig spennende, vi føler at vi blir kjente med andre brukere her. Har du planer om å starte flere tråder her på Diskusjon?? Det må tiden vise. Ligger dere å sover nå? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Det gjør jeg ikke nå liker du dere Lego bygga mine Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august MR SPEED skrev (1 time siden): Det gjør jeg ikke nå liker du dere Lego bygga mine Ja. Bygger du Lego hele dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå