Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Cassidy Tvillingene så streamen din fra klokken 20.04-21.00. Spiser du snop nå?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Cassidy Tvillingene så streamen din fra klokken 20.04-21.00. Spiser du snop nå?? Nei. Sover du middag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Kan ødelegge søvn søvnrutinen. Så ikke jeg. Så du at @SommerSolo glemte seg? I denne leken man ikke si verken ja eller nei. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene så det vi. Føler du at du har en skakkjørt døgnrytme?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august TheDarkSycamore - SCM skrev (54 minutter siden): Kan ødelegge søvn søvnrutinen. Så ikke jeg. Så du at @SommerSolo glemte seg? I denne leken man ikke si verken ja eller nei. 🙃🙃 😂 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene så det vi. Føler du at du har en skakkjørt døgnrytme?? Jeg prøver å stå opp til samme tid hver dag. Gleder du dere til jul? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene er ikke så glade i julen, vi liker påsken bedre enn julen. Gleder du deg til Halloween?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er ikke så glade i julen, vi liker påsken bedre enn julen. Gleder du deg til Halloween?? Det gjør jeg. Gjør du? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene bryr oss ganske lite om Halloween egentlig. Liker du høsten?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene bryr oss ganske lite om Halloween egentlig. Liker du høsten?? Litt. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene liker godt høsten for da er det fine farger i naturen, og frukt grønnsaker og bær modnes. Og i oktober begynner hummersesongen. Liker du våren?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker godt høsten for da er det fine farger i naturen, og frukt grønnsaker og bær modnes. Og i oktober begynner hummersesongen. Liker du våren?? Det gjør jeg. Jeg har bursdag snart. Har dere? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene har bursdag den 30. november vi. Feirer du bursdagen din?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har bursdag den 30. november vi. Feirer du bursdagen din?? Jeg har 30 desember. Hvert år. Gjør dere? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene pleier å gå på restaurant å spise en god middag sammen hvert år på bursdagen vår. Gleder du deg til bursdagen din?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Jeg har hatt bursdag for tre dager siden. 🤗 Bursdags kaka min jeg fikk fra mamma er enda ikke spist opp. 🎂 Får du bursdags kake fra foreldrene dine? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene har aldri fått verken bursdagskaker eller bursdagsgaver fra foreldrene våre, og det samme svaret har vi når det kommer til julegaver også. Har du fått noen fine bursdagsgaver til bursdagen din?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august (endret) Mange ganger. Husker du at du har husket en huske? Endret 27. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Det husker ikke Cassidy Tvillingene. Synes du at du er en dyktig kokk?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå