Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det gjør jeg, men det finnes ingen NYE. Vil du ha en spesiell ny smak om du kunne velge? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene ville hatt en iskremsmak av pistasj og kirsebær hvis vi fikk velge en ny iskremsmak. Håper du at det snart kommer nye iskremsmaker på markedet?? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det håper jeg, og at noen klassiske italienske blir lettere å få tak i 🥰 Liker du digre iskrem desserter?🍨 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det gjør jeg og har vært på iskrembar i oslo. En diger lang skål med mye forskjellig og jeg var nær himmelen og veldig mett etterpå. Syn du at man godt kan spise iskrem til middag? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det synes Cassidy Tvillingene så absolutt begge to. Kunne du tenke deg å spise iskrem til frokost?? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august (endret) Det kunne jeg helt sikkert 🍨=❤️ Liker du tilbehør som saus og sånn til iskrem? Endret 6. august av Entern 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene liker det men vi kan klare oss fint uten også, for vi synes at iskrem er god akkurat som den er. Kunne du ha tenkt deg å ha iskrem som nattmat?? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Kun hvis jeg er oppe sent. Er stekt egg og brødskive noe du spiser ofte i natten? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det spises innimellom som middag men har ikke prøvd som nattmat. Liker du ostesmørbrød? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene elsker ostesmørbrød vi. Liker du innbakte pølser?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker ostesmørbrød vi. Liker du innbakte pølser?? Det er jeg ikke glad i. Liker dere rosa? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene har ingenting imot rosa, men det er ikke favorittfargen vår. Liker du fiskekaker?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ingenting imot rosa, men det er ikke favorittfargen vår. Liker du fiskekaker?? Det er ok. Liker dere tomatsuppe? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene liker godt tomatsuppe vi. Liker du blomkålsuppe?? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det er veldig godt det. Liker du fruktsuppe? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene er veldig glade i fruktsuppe vi. Liker du lapskaus?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er veldig glade i fruktsuppe vi. Liker du lapskaus?? Ikke favoritten liker dere å hoppe på bordet! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene likte det da vi var småbarn. Liker du å hoppe på trampoline?? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august For gammel til slikt. Skulle du ønske du kunne si ja? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 7. august Forfatter Del Skrevet 7. august Milhouse85 skrev (3 timer siden): For gammel til slikt. Skulle du ønske du kunne si ja? Det er mulig. Skulle du ønske du var en hest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå