SommerSolo Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august I denne leken er det IKKE lov til å svare JA eller nei. Da begynner jeg. Er dere klare? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene er klare både Ciaran og Ciara. Sover du nå?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene er klare både Ciaran og Ciara. Sover du nå?? Ikke enda, men er trøtt. Skal dere døgne i natt? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Det blir nok en for for døgning på Cassidy Tvillingene i natt også kan vi bekrefte. Spiser du kveldsmat nå?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det blir nok en for for døgning på Cassidy Tvillingene i natt også kan vi bekrefte. Spiser du kveldsmat nå?? Er for mett for kveldsmat. Skriver dere på forum hele natta? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene skriver hele natten på forumet vi, dersom det er flere vi kan snakke med her i trådene. Gjesper du nå?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene skriver hele natten på forumet vi, dersom det er flere vi kan snakke med her i trådene. Gjesper du nå?? Gjorde det i ste. Spiser dere godteri i hverdagen? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene er nok Snopesykgutten og Snopesykjenten hele uken vi. Spiser du grønnsaker hver dag?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er nok Snopesykgutten og Snopesykjenten hele uken vi. Spiser du grønnsaker hver dag?? I små mengder, på brødskiven. Er dere sammen hver dag? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Jeg er alltid sammen med meg, det kan jeg bekrefte. Tror du at vi kommer til å ta en gull i OL snart? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg er alltid sammen med meg, det kan jeg bekrefte. Tror du at vi kommer til å ta en gull i OL snart? Ja regnet det hos deg i dag? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Ja regnet det hos deg i dag? SommerSolo BOMMET! 😂 Har ikke regnet her. Har det regnet hos DEG i dag kanskje? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Det har ikke begynt å regne her i Bergen hos Cassidy Tvillingene ennå, men vi venter på regnet som er meldt i kveld. Er det vind hos deg nå?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Sviskepott skrev (Akkurat nå): SommerSolo BOMMET! 😂 Har ikke regnet her. Har det regnet hos DEG i dag kanskje? 😂 1-0 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Sviskepott skrev (3 minutter siden): SommerSolo BOMMET! 😂 Har ikke regnet her. Har det regnet hos DEG i dag kanskje? Heldigvis ikke. Har du solt deg i dag? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det har ikke begynt å regne her i Bergen hos Cassidy Tvillingene ennå, men vi venter på regnet som er meldt i kveld. Er det vind hos deg nå?? Lite. Liker du regn? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene har hatt overskyet vær i dag så vi har ikke solt oss, vi liker ikke å sole oss. For vi har begge to rødt hår og melkehvit hud. Så vi tåler ikke mye sol. Har du badet i sjøen i dag?? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Lite. Liker du regn? Cassidy Tvillingene liker godt regn vi. Liker du snø?? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt regn vi. Liker du snø?? Liker bare sommer . Har dere rødt hår? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Rapporter Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene har mørkerødt hår begge to. Har du blondt hår?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå